Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER




























































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího








RETARDER
PTO
DIFFERENZIELSPERRE
VAKUUMPUMPE | SCHLAUCH
= Firmeninformationen =
Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website zobrazit kontakty
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Milchtanker
Kabine: Tag
Achskonfiguration
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Federung: Luftfederung
Funktionell
Zahl der Kammern: 2
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Karosseri: Tankbil til transport af mælk
Førerhus: day cab
Akselkonfiguration
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Affjedring: luftaffjedring
Funktionelle
Antal rum: 2
Pumpe: Ja
Slanger: Ja
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
RETARDER
PTO
DIFFERENTIAL
VACUUM PUMP | HOSE
= Dealer information =
the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website zobrazit kontakty
= More information =
General information
Bodywork: Milk tanker
Cab: day
Axle configuration
Front axle: Steering
Rear axle 1: Suspension: air suspension
Rear axle 2: Suspension: air suspension
Functional
Number of compartments: 2
Pump: Yes
Hoses: Yes
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Carrocería: Camión cisterna de leche
Cabina: día
Configuración de ejes
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Suspensión: suspensión neumática
Funcional
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sí
Mangueras: Sí
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
RETARDER
PRISE DE FORCE
DIFFERENTIEL
POMPE A VIDE | TUYAU
= Information sur la société =
L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web zobrazit kontakty
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Camion-citerne lait
Cabine: jour
Configuration essieu
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Suspension: suspension pneumatique
Pratique
Nombre de compartiments: 2
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
RETARDER
PTO
DIFFERENTIEEL
VACUUMPOMP
SLANG
= Bedrijfsinformatie =
De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Melktankwagen
Cabine: dag
Asconfiguratie
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Vering: luchtvering
Achteras 2: Vering: luchtvering
Functioneel
Aantal compartimenten: 2
Pomp: Ja
Slangen: Ja
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Budowa: Cysterna na mleko
Kabina: dzienna
Konfiguracja osi
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Funkcjonalność
Liczba komór: 2
Pompa: Tak
Węże: Tak
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
Carroçaria: Camião cisterna de leite
Cabina: dia
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Suspensão: suspensão pneumática
Funcional
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Кузов: Молоковоз
Кабина: кабина без спального места (day)
Конфигурация осей
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Подвеска: пневматическая подвеска
Функциональность
Количество отсеков: 2
Насос: Да
Шланги: Да
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Överbyggnad: Mjölktankbil
Hytt: dag
Konfiguration av axlar
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Fjädring: luftfjädring
Funktionell
Antal fack: 2
Pump: Ja
Slangar: Ja
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information