Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER

PDF
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 1 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 2 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 3 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 4 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 5 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 6 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 7 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 8 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 9 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 10 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 11 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 12 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 13 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 14 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 15 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 16 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 17 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 18 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 19 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 20 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 21 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 22 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 23 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 24 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 25 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 26 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 27 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 28 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 29 - Autoline
Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER | Obrázek 30 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/30
PDF
22 950 €
Netto cena
≈ 568 900 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Renault
První registrace: 2006-10-06
Najeto: 1 136 766 km
Objem: 15 m³
Nosnost: 15 570 kg
Netto hmotnost: 10 560 kg
Celková hmotnost: 26 130 kg
Lokalizace: Belgie Harchies6497 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 281993171
Datum zanesení: 11. 6. 2025
Motor
Výkon: 370 HP (272 kW)
Euro: Euro 3
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x2
Brzdy
Retardér
Bezpečnostní funkce
Zámek diferenciálu
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: zelená

Více podrobnosti — Nákladní vozidlo na převoz mléka Renault Premium 370 INUSLATED INOX TANK 15000L - 2 COMP - RETARDER

Angličtina
15.000L ISOLIERTER TANK AUS EDELSTAHL - 2 KAMMERN (8500 + 6500)
RETARDER
PTO
DIFFERENZIELSPERRE
VAKUUMPUMPE | SCHLAUCH

= Firmeninformationen =

Die vorgenannten Angaben sind unverbindlich. Irrtümer, Änderungen und Zwischenverkauf unter Vorbehalt. Unsere website zobrazit kontakty

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Milchtanker
Kabine: Tag

Achskonfiguration
Vorderachse: Gelenkt
Hinterachse 1: Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Federung: Luftfederung

Funktionell
Zahl der Kammern: 2
Pumpe: Ja
Schläuche: Ja

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Jasmien Vercruysse oder Ingmar Dejonckheere, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Tankbil til transport af mælk
Førerhus: day cab

Akselkonfiguration
Foraksel: Styretøj
Bagaksel 1: Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Affjedring: luftaffjedring

Funktionelle
Antal rum: 2
Pumpe: Ja
Slanger: Ja

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god

Yderligere oplysninger
Kontakt Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere for yderligere oplysninger
15.000L INSULATED STAINLESS STEEL TANK - 2 COMPARTMENTS (8500 + 6500)
RETARDER
PTO
DIFFERENTIAL
VACUUM PUMP | HOSE

= Dealer information =

the information and descriptions are purely an indication and subject to errors, changes and intermediate sale . check our website zobrazit kontakty

= More information =

General information
Bodywork: Milk tanker
Cab: day

Axle configuration
Front axle: Steering
Rear axle 1: Suspension: air suspension
Rear axle 2: Suspension: air suspension

Functional
Number of compartments: 2
Pump: Yes
Hoses: Yes

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Jasmien Vercruysse or Ingmar Dejonckheere for more information
Información general
Carrocería: Camión cisterna de leche
Cabina: día

Configuración de ejes
Eje delantero: Dirección
Eje trasero 1: Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Suspensión: suspensión neumática

Funcional
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sí
Mangueras: Sí

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con Jasmien Vercruysse o Ingmar Dejonckheere para obtener más información.
15 000L CITERNE ISOLÉ EN INOX - 2 COMPARTIMENTS (8500 + 6500)
RETARDER
PRISE DE FORCE
DIFFERENTIEL
POMPE A VIDE | TUYAU

= Information sur la société =

L'information et descriptions sont indicatives et sous réserve de'erreurs, changements et vente entretemps. Regardez notre site web zobrazit kontakty

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Camion-citerne lait
Cabine: jour

Configuration essieu
Essieu avant: Direction
Essieu arrière 1: Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Suspension: suspension pneumatique

Pratique
Nombre de compartiments: 2
Pompe: Oui
Tuyaux: Oui

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere pour plus d'informations
15 000L GEISOLEERDE INOX TANK - 2 COMPARTIMENTEN (8500 + 6500)
RETARDER
PTO
DIFFERENTIEEL
VACUUMPOMP
SLANG

= Bedrijfsinformatie =

De gegeven informatie is louter indicatief en onder voorbehoud van fouten, veranderingen en tussenverkoop. Bekijk ook onze website zobrazit kontakty

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Melktankwagen
Cabine: dag

Asconfiguratie
Vooras: Meesturend
Achteras 1: Vering: luchtvering
Achteras 2: Vering: luchtvering

Functioneel
Aantal compartimenten: 2
Pomp: Ja
Slangen: Ja

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Jasmien Vercruysse of Ingmar Dejonckheere
Informacje ogólne
Budowa: Cysterna na mleko
Kabina: dzienna

Konfiguracja osi
Oś przednia: Układ kierowniczy
Oś tylna 1: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne

Funkcjonalność
Liczba komór: 2
Pompa: Tak
Węże: Tak

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Jasmien Vercruysse lub Ingmar Dejonckheere
Informações gerais
Carroçaria: Camião cisterna de leite
Cabina: dia

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Direção
Eixo traseiro 1: Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Suspensão: suspensão pneumática

Funcional
Número de compartimentos: 2
Bomba: Sim
Mangueiras: Sim

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom

Informações adicionais
Contacte Jasmien Vercruysse ou Ingmar Dejonckheere para obter mais informações
Общая информация
Кузов: Молоковоз
Кабина: кабина без спального места (day)

Конфигурация осей
Передний мост: Рулевое управление
Задний мост 1: Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Подвеска: пневматическая подвеска

Функциональность
Количество отсеков: 2
Насос: Да
Шланги: Да

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с Jasmien Vercruysse или Ingmar Dejonckheere для получения дополнительной информации
Allmän information
Överbyggnad: Mjölktankbil
Hytt: dag

Konfiguration av axlar
Framaxel: Styrning
Bakaxel 1: Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Fjädring: luftfjädring

Funktionell
Antal fack: 2
Pump: Ja
Slangar: Ja

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra

Ytterligare information
Kontakta Jasmien Vercruysse eller Ingmar Dejonckheere för mer information
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
22 950 € ≈ 568 900 Kč
2006
1 083 400 km
Výkon 370 HP (272 kW) Euro Euro 3 Nosnost 15 990 kg Objem 15 m³ Konfigurace nápravy 6x2
Belgie, Harchies
Kontakt s dealerem
28 250 € ≈ 700 200 Kč
2009
973 070 km
Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 14 844 kg Objem 15 m³
Belgie, HARCHIES (BERNISSART)
Kontakt s dealerem
19 750 € ≈ 489 500 Kč
2002
684 500 km
Výkon 362 HP (266 kW) Euro Euro 3 Nosnost 9 930 kg Objem 11 m³ Konfigurace nápravy 4x2
Belgie, Harchies
Kontakt s dealerem
28 500 € ≈ 706 400 Kč
2009
973 100 km
Výkon 370 HP (272 kW) Euro Euro 4 Nosnost 14 844 kg Objem 15 m³ Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Harchies
Kontakt s dealerem
14 450 € ≈ 358 200 Kč
1999
54 347 km
Výkon 135 HP (99 kW) Nosnost 3 820 kg Objem 3,68 m³ Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra
Belgie, Harchies
Kontakt s dealerem
21 500 € ≈ 532 900 Kč
2008
920 894 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 4 Nosnost 9 134 kg Objem 11 m³ Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Belgie, Harchies
Kontakt s dealerem
20 000 € ≈ 495 700 Kč
2003
960 000 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Portugalsko
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2001
637 457 km
Palivo diesel Objem 12 000 l Konfigurace nápravy 4x2
Polsko, Włoszczowa
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2010
Palivo diesel Objem 17 650 l
Portugalsko, ALCOENTRE, AZAMBUJA
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2004
467 000 km
Palivo diesel Objem 16 500 l Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Polsko, Włoszczowa
Kontakt s dealerem
29 500 € ≈ 731 200 Kč
2010
799 039 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Objem 15 m³ Konfigurace nápravy 6x2
Německo, Langgöns
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2000
794 000 km
Objem 10 500 l Konfigurace nápravy 4x2
Polsko, Włoszczowa
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2006
957 000 km
Palivo diesel Objem 27 000 l Konfigurace nápravy 4x2
Polsko, Włoszczowa
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2003
733 000 km
Palivo diesel Objem 15 000 l Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Polsko, Włoszczowa
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
976 881 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 13 540 kg Objem 16 500 l Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/péra
Německo, Langgöns
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2013
1 171 633 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2
Německo, Langgöns
Kontakt s dealerem
6 500 € ≈ 161 100 Kč
2008
997 014 km
Výkon 320 HP (235 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Objem 16,009 m³ Konfigurace nápravy 6x2
Německo, Langgöns
Kontakt s dealerem