Nákladní vozidlo furgon DAF LF 45 / HOLLAND TRUCK / DHOLLANDIA LAADKLEP 1500 KG / AUTOMAAT /

























Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího























- Robustní motorová brzda
- Střešní spoiler
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- Air Suspension Seats
- Heavy duty engine brake
- Passenger seat
- Power steering
- Roof spoiler
= More information =
Cab: day
Front axle: Max. axle load: 4480 kg; Steering; Tyre profile left: 20%; Tyre profile right: 20%
Rear axle: Max. axle load: 8480 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
General condition: average
Technical condition: very good
Visual appearance: average
Please contact Marnix kaan for more information
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
- Bremskraftverstärker
- Dachspoiler
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Luftgefederte Sitze
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Vorderachse: Max. Achslast: 4480 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 20%; Reifen Profil rechts: 20%
Hinterachse: Max. Achslast: 8480 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: durchschnittlich
Wenden Sie sich an Marnix kaan, um weitere Informationen zu erhalten.
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Servostyring
- Tagspoiler
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4480 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 20%; Dækprofil højre: 20%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 8480 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: gennemsnitlig
- Αεροτομή οροφής
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- υδραυλικό τιμόνι
- Asientos con suspensión neumática
- Dirección asistida
- Freno de motor reforzado
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Cabina: día
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4480 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 20%; Dibujo del neumático derecha: 20%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 8480 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Estado general: medio
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: medio
- Kattospoileri
- Ohjaustehostin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Direction assistée
- Frein moteur renforcé
- Sièges à suspension pneumatique
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4480 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 20%; Sculptures des pneus droite: 20%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 8480 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
État général: moyen
État technique: très bon
État optique: moyen
- Servo-upravljač
- Snažna kočnica motora
- Zračni ovjes
- Nagy teljesítményű motorfék
- Szervokormány
- Tetőlégterelő
- Servosterzo
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
- Dakspoiler
- Luchtgeveerde stoelen
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
- Versterkte motorrem
= Bijzonderheden =
OPBOUW LENGTE:
L 7300
B 2430
H 2430
= Meer informatie =
Cabine: dag
Vooras: Max. aslast: 4480 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 20%; Bandenprofiel rechts: 20%
Achteras: Max. aslast: 8480 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
Neem voor meer informatie contact op met Marnix kaan
- Luftfjæring
- Servostyring
- Takspoiler
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4480 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 20%; Profil opon prawa: 20%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 8480 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: średnio
- Direcção assistida
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado
= Mais informações =
Cabina: dia
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4480 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 20%; Perfil do pneu direita: 20%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 8480 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Estado geral: média
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: média
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4480 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 20%; Профиль шин справа: 20%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 8480 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: среднее
- Strešný spojler
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
- Extra kraftig motorbroms
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Takspoiler
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Framaxel: Max. axellast: 4480 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 20%; Däckprofil rätt: 20%
Bakaxel: Max. axellast: 8480 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Allmänt tillstånd: genomsnitt
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: genomsnitt
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Tavan spoyleri