Letištní hasičský speciál FAUN 6x6 zum Umbau als Gelände-Reisemobil































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

Die Feuerwehr hat zwei DEUTZ 8- Zylinder Motoren.
Motorantrieb: Deutz AG BF8L413, 8 Zylinder, 11310 cm³ mit zwei Turboladern
Leistung: 235 KW / 320 PS
Motorpumpe: Deutz AG BF8L413, 8 Zylinder, 11310cm³ mit zwei Turboladern
Leistung: 235 kW 320 PS
Das Gerät ist fahrbereit, kleinere Reparaturen sind durchzuführen.
Die technischen Daten hierzu finden Sie untenstehend.
Eigenschaften des Fahrzeugs:
Motorantrieb: Deutz AG BF8L413, 8 Zylinder, 11310 cm³ mit zwei Turboladern
Leistung: 235 KW / 320 PS
Motorpumpe: Deutz AG BF8L413, 8 Zylinder, 11310cm³ mit zwei Turboladern
Leistung: 235 kW 320 PS
Manuell: 2x elektr. Schalter ZF3 Übergang
Getriebetyp: 3PW45H
Verteilergetriebe: ZF 2-Gang-Verteilergetriebe mit sperrbarem Verteilerdifferential (Drehmomentverteilung)
Typ: GA800 / 3D // Differenzialsperre
Pumpentyp: R480 11
Kapazität: 6000 Liter / min
Druck: 12bar
Wasser/
Schaummonitor: Rosenbauer RM 50-S
Wasser: 10000 l
Treibmittel: 1000 l
Vollstrahl: 75m
Schaumvollstrahl: 70m
Bremsen: Luft über Hydraulik
Kraftstoff: Diesel DERV Kapazität 300 Liter
Reifen: 20,5 R25 Michelin XZL
Kabine: 4 Mann LHD
Gesamtmasse: 33000 kg
Nutzlast: 13400 kg
Abmessungen
Länge: 9800 mm
Breite: 2780 mm
Höhe: 3660 mm
Bodenfreiheit: 490 mm
Dokumentation: Vollständig
Kilometer: 36695 km
erste Arbeiten: 2000/2002
Motorantrieb: 4381 Std.
Motorpumpe: 4309 Std.
max. Geschwindigkeit: 94 km/h
Elektroinstallation: 24 Volt 2x Lichtmaschine mit 750 Watt
Kabine: 4 Sitze
Das Feuerwehrauto ist fahrbereit, Reparaturen sind aufgrund von längerer Standzeit durchzuführen.
The fire engine has two DEUTZ 8-cylinder engines.
Engine drive: Deutz AG BF8L413, 8 cylinders, 11310 cm³ with two turbochargers
Power: 235 KW / 320 HP
Engine pump: Deutz AG BF8L413, 8 cylinders, 11310 cm³ with two turbochargers
Power: 235 kW 320 hp
The machine is ready to drive, minor repairs are to be carried out.
The technical data can be found below.
Features of the vehicle:
Engine drive: Deutz AG BF8L413, 8 cylinders, 11310 cm³ with two turbochargers
Power: 235 KW / 320 HP
Engine pump: Deutz AG BF8L413, 8 cylinders, 11310 cm³ with two turbochargers
Output: 235 kW 320 hp
Manual: 2x electr. switch ZF3 transition
Transmission type: 3PW45H
Transfer case: ZF 2-speed transfer case with lockable transfer differential (torque distribution)
Type: GA800 / 3D // Differential lock
Pump type: R480 11
Capacity: 6000 liters / min
Pressure: 12bar
Water/
Foam monitor: Rosenbauer RM 50-S
Water: 10000 l
Foaming agent: 1000 l
Full jet: 75m
Full foam jet: 70m
Brakes: Air via hydraulics
Fuel: Diesel DERV capacity 300 liters
Tires: 20.5 R25 Michelin XZL
Cabin: 4 man LHD
Total mass: 33000 kg
Payload: 13400 kg
Dimensions: Length
Length: 9800 mm
Width: 2780 mm
Height: 3660 mm
Ground clearance: 490 mm
Documentation: Complete
Kilometers: 36695 km
first work: 2000/2002
Engine drive: 4381 hrs.
Engine pump: 4309 hrs.
max. speed: 94 km/h
Electrical installation: 24 Volt 2x alternator with 750 Watt
Cabin: 4 seats
The fire engine is ready to drive, repairs are to be carried out due to prolonged downtime.