Hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan

PDF
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 2
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 3
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 4
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 5
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 6
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 7
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 8
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 9
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 10
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 11
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 12
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 13
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 14
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 15
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 16
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 17
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 18
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 19
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 20
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 21
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 22
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 23
hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan obrázek 24
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
119 500 €
Netto cena
≈ 3 010 000 Kč
144 595 €
Cena s DPH
Kontakt s dealerem
Značka:  Volvo
Typ:  hákový nosič kontejnerů
První registrace:  2017-06-21
Najeto:  584469 km
Nosnost:  26900 kg
Netto hmotnost:  20100 kg
Celková hmotnost:  47000 kg
Lokalizace:  Nizozemsko ANDELST
Datum zanesení:  déle než jeden 1 měsíc
Identifikační číslo dealera:  44309
Možnost leasingu: 
Popis
Celkové rozměry:  10.3 m × 2.55 m × 4 m
Karoserie
Skříňka na nářadí: 
Motor
Výkon:  470 HP (345 kW)
Palivo:  diesel
Objem:  12777 cm³
Počet válců:  6
Euro:  Euro 6
Převodová skříň
Typ:  automat
Nápravy
Počet náprav:  5
Konfigurace nápravy:  10x4
Zavěšení:  péra/vzduchové
Rozvor náprav:  4900 mm
Dvojitá kola: 
První náprava:  385/65-22.5, brzdy - disc
Druhá náprava:  385/65-22.5, brzdy - disc
Třetí náprava:  315/80-22.5, brzdy - disc
Čtvrtá náprava:  315/80-22.5, brzdy - disc
Pátá náprava:  315/80-22.5, brzdy - disc
Brzdy
ABS: 
EBS: 
Kabina
Klimatizace: 
Rádio:  CD
Elektrické ovládání oken: 
Elektrické ovládání zrcátek: 
Centrální zámek: 
Sluneční clona: 
Doplňková výbava
PTO: 
Zámek diferenciálu: 
Stav
Stav:  ojeté

Více podrobnosti — Hákový nosič kontejnerů Volvo FMX 460 10x4 Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan

Čeština
- Bodové reflektory
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Euro 6
- Алуминиев горивен резервоар
- Люк на тавана
- Прожектори
- Централен подлакътник
= Weitere Optionen und Zubehör =

- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- AHK 40 mm
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Camera mit monitor
- Dachluke
- Euro 6
- Fernlicht
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- Palfinger 20 Tonmeter Z-Kran (Typ Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulisch ausfahrbar
- 5. und 6. Funktion
- Ölkühler
- Rotator
- Greifer Bakker, 100 cm breit
- Hochsitz kran betrieb

- Lastdiagram:
* 7,0 Meter -> 2680 kg
* 8,0 Meter -> 2330 kg
* 9,0 Meter -> 2050 kg

- Palfinger 30 des Abrollkipper (Typ T30-31MPA)
- Systemlänge 640 cm
- Hakenhöhe 145 cm
- Rollenhöhe 145 cm
- Container inner der Sicherung
- Hydraulischer unterfarhschutz

- VEB+ (Volvo Motorbremse)
- Umgebungstemperatur -25°C / +40°C
- Aluminium-Kraftstofftank 330 Liter
- Adblue-Tank 64 Liter
- GCW 70 Tonnen (technisch)

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Kennzeichen: 64-BJR-2

Achskonfiguration
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65-22.5; Max. Achslast: 10000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80-22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Verlauf
Zahl der Eigentümer: 1

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Midterarmlæn
- Projektører
- Taglem

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Registreringsnummer: 64-BJR-2

Akselkonfiguration
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65-22.5; Maks. akselbelastning: 10000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80-22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%

Interiør
Antal sæder: 2

Historik
Antal ejere: 1

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Κεντρικό μπράτσο
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
= Additional options and accessories =

- 12 Volt connection in the cabin
- Aluminium fuel tank
- Camera with monitor
- Center armrest
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Heavy duty engine brake
- Roof hatch
- Spotlights
- Warning lights

= Remarks =

- Palfinger 20 Tonmeter Z-crane (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulical extendable
- 5th and 6th function
- Oil cooler
- Rotary
- Grapple Bakker, 100 cm wide
- High seat crane operation

- Lifting chart:
* 7.0 meters -> 2680 kg
* 8.0 meters -> 2330 kg
* 9.0 meters -> 2050 kg

- Palfinger 30 hooklift (type T30-31MPA)
- System length 640 cm
- Hook height 145 cm
- Roll height 145 cm
- Container inside securing
- Hydraulic bumper

- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Ambient temperature -25°C / +40°C
- Aluminum fuel tank 330 liters
- Adblue tank 64 liters
- GCW 70 Ton (technical)

= More information =

General information
Cab: day
Registration number: 64-BJR-2

Axle configuration
Front axle 1: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Tyre size: 385/65-22.5; Max. axle load: 10000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Rear axle 3: Tyre size: 315/80-22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%

Interior
Number of seats: 2

History
Number of owners: 1

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
= Más opciones y accesorios =

- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Cámara con monitor
- Depósito de combustible de aluminio
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reflectores
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Grúa Z Palfinger de 20 toneladas (tipo Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x extensibles hidráulicamente
- 5ta y 6ta función
- Enfriador de aceite
- Rotativo
- Peg Bakker, 100 cm de ancho
- Operación de asiento alto

- Mesa elevadora:
* 7,0 metros -> 2680 kg
* 8,0 metros -> 2330 kg
* 9,0 metros -> 2050 kg

- Sistema de elevación con gancho Palfinger 30 (tipo T30-31MPA)
- Longitud del sistema 640 cm
- Altura del gancho 145 cm
- Altura del rollo 145 cm
- Contenedor dentro de seguridad
- Parachoques hidráulico

- VEB+ (freno de motor Volvo)
- Temperatura ambiente -25°C / +40°C
- Depósito de combustible de aluminio de 330 litros.
- Depósito de Adblue de 64 litros.
- GCW 70 toneladas (técnico)

= Más información =

Información general
Cabina: día
Matrícula: 64-BJR-2

Configuración de ejes
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65-22.5; Carga máxima del eje: 10000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80-22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Historia
Número de propietarios: 1

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Kohdevalot
= Plus d'options et d'accessoires =

- Caméra avec moniteur
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Phares longue portée
- Réservoir de carburant en aluminium
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Remarques =

- Grue Z Palfinger de 20 tonnes (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x extensibles hydrauliquement
- 5ème et 6ème fonction
- Refroidisseur d'huile
- Rotatif
- Peg Bakker, 100 cm de large
- Fonctionnement du siège haut

- Table élévatrice :
* 7,0 mètres -> 2680 kg
* 8,0 mètres -> 2330 kg
* 9,0 mètres -> 2050 kg

- Système de levage à crochet Palfinger 30 (type T30-31MPA)
- Longueur du système 640 cm
- Hauteur du crochet 145 cm
- Hauteur du rouleau 145 cm
- Conteneur en sécurité
- Pare-chocs hydraulique

- VEB+ (Frein Moteur Volvo)
- Température ambiante -25°C / +40°C
- Réservoir de carburant en aluminium 330 litres
- Réservoir Adblue 64 litres
- GCW 70 Tonnes (technique)

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: jour
Numéro d'immatriculation: 64-BJR-2

Configuration essieu
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65-22.5; Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80-22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Historique
Nombre de propriétaires: 1

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Aluminijski spremnik goriva
- Euro 6
- Krovni otvor
- Reflektori
- Središnji naslon za ruku
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Középső kartámasz
- Spotlámpák
- Tetőablak
- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Fari di profondità
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Aanvullende opties en accessoires =

Exterieur
- Aluminium brandstoftank
- Verstralers

Interieur
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- Vangmuil 40 mm
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen

= Bijzonderheden =

- Palfinger 20 Tonmeter Z-kraan (type Epsilon Q200Z95TR)
- 3 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5-e en 6-e functie
- Oliekoeler
- Rotator
- Bakker knijper, 100 cm breed
- Hoogzit bediening

Hijstabel:
• 7.0 meter -> 2680 kg
• 8.0 meter -> 2330 kg
• 9.0 meter -> 2050 kg

- Palfinger 30 Ton haakarmsysteem (type T30-31MPA)
- Systeemlengte 640 cm
- Haakhoogte 145 cm
- Rolhoogte 145 cm
- Hydraulische container binnen borging
- Hydraulische bumper

- VEB+ (Volvo Engine Brake)
- Omgevingstemperatuur -25°C / +40°C
- Aluminium brandstoftank 330 Liter
- Adblue tank 64 Liter
- GCW 70 Ton (technisch)

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: dag
Kenteken: 64-BJR-2

Asconfiguratie
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65-22.5; Max. aslast: 10000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80-22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Historie
Aantal eigenaren: 1

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Midtre armlene
- Spotlights
- Takluke
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Reflektory

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Numer rejestracyjny: 64-BJR-2

Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Historia
Liczba właścicieli: 1

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Depósito de combustível em alumínio
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Holofotes

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dia
Número de registo: 64-BJR-2

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65-22.5; Máx carga por eixo: 10000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80-22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%

Interior
Número de bancos: 2

História
Número de proprietários: 1

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Trapă de plafon
= Дополнительные опции и оборудование =

- 12 вольтное подключение в салоне
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Камера с монитором
- Люк на крыше
- Сигнальные маяки
- Точечные лампы
- Усиленный моторный тормоз
- Фаркоп 40 мм
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Palfinger 20 тонн Z-кран (тип Epsilon Q200Z95TR)
- 3 х гидравлический телескоп
- 5-я и 6-я функции
- Масляный радиатор
- Ротатор
- Грейфер Bakker, ширина 100 см.

- Таблица крана:
* 7,0 метров -> 2680 кг
* 8,0 метров -> 2330 кг
* 9,0 метров -> 2050 кг

- Palfinger 30 тонн (тип T30-31MPA)
- Длина системы 640 см
- Высота захвата 145 см
- Высота роликов 145 см
- Гидравлический бампер

- VEB+ (моторный тормоз Volvo)
- Температура окружающей среды -25°C / +40°C
- Алюминиевый топливный бак 330 литров
- Бак Adblue 64 литра
- Общая масса 70 тонн (технически)

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Регистрационный номер: 64-BJR-2

Конфигурация осей
Передний мост 1: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Размер шин: 385/65-22.5; Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 315/80-22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

История
Количество владельцев: 1

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- Reflektory
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Armstöd i mitten
- Bränsletank av aluminium
- Euro 6
- Spotlights
- Taklucka
- Alüminyum yakıt deposu
- Euro 6
- Orta kol dayanağı
- Spot lambaları
- Tavan kapağı
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
107 500 € CZK ≈ 2 707 000 Kč
Nosnost 14750 kg Euro Euro 6 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Rok 2014-08-21 Najeto 455780 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
139 500 € CZK ≈ 3 513 000 Kč
Nosnost 15840 kg Euro Euro 6 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Rok 2016-03-17 Najeto 197825 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
24 000 € CZK ≈ 604 400 Kč
Nosnost 14980 kg Euro Euro 5 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2010-10-29 Najeto 707190 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
36 500 € CZK ≈ 919 300 Kč
Nosnost 13680 kg Euro Euro 4 Zavěšení péra/péra
Rok 2008-03-18 Najeto 293615 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
106 000 € CZK ≈ 2 670 000 Kč
Euro Euro 6 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Rok 2016-04-07 Najeto 521000 km Výkon
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 let na Autoline
99 000 € CZK ≈ 2 493 000 Kč
Euro Euro 6 Model L24A
Rok 2017-07-04 Najeto 517439 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
46 000 € CZK ≈ 1 159 000 Kč
Nosnost 16960 kg Euro Euro 3 Zavěšení péra/péra
Rok 2006-04-04 Najeto 496255 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
19 500 € CZK ≈ 491 100 Kč
Nosnost 15730 kg Euro Euro 5 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2009-01-06 Najeto 970787 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
137 500 € CZK ≈ 3 463 000 Kč
Nosnost 16692 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2024-06-11 Najeto 46 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
42 500 € CZK ≈ 1 070 000 Kč
Nosnost 19300 kg Euro Euro 6 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Rok 2014-09-11 Najeto 813739 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
149 500 € CZK ≈ 3 765 000 Kč
Nosnost 13370 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2019-01-04 Najeto 151268 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
149 500 € CZK ≈ 3 765 000 Kč
Nosnost 13415 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2019-08-23 Najeto 115560 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
cena na vyžádání
Nosnost 13121 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2022-03-21 Najeto 28560 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
cena na vyžádání
Nosnost 14323 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok Najeto 226 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
cena na vyžádání
Nosnost 13181 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2022-01-13 Najeto 47112 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
cena na vyžádání
Nosnost 14272 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2024-06-06 Najeto 86 km Výkon
Nizozemsko, Andelst
cena na vyžádání
Nosnost 11695 kg Euro Euro 5 Model 622 E-8
Rok 01/2013 Najeto 270000 km Výkon
Nizozemsko, Heteren
60 900 € CZK ≈ 1 534 000 Kč
Nosnost 15715 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2017-06-08 Najeto 571000 km Výkon
Nizozemsko, Hoogerheide
DINGEMANSE TRUCKS & TRAILERS
19 let na Autoline
Kontakt s dealerem
62 400 € CZK ≈ 1 572 000 Kč
Nosnost 17490 kg Euro Euro 5 Zavěšení vzduchové/vzduchové Model VDL
Rok 09/2012 Najeto 355951 km Výkon
Nizozemsko, Veghel
BAS World
20 let na Autoline
164 000 € CZK ≈ 4 130 000 Kč
Nosnost 13375 kg Euro Euro 6 Zavěšení péra/vzduchové
Rok 2020-01-03 Najeto 85987 km Výkon
Nizozemsko, Andelst