Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT

PDF
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 1 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 2 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 3 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 4 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 5 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 6 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 7 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 8 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 9 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 10 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 11 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 12 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 13 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 14 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 15 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 16 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 17 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 18 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 19 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 20 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 21 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 22 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 23 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 24 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 25 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 26 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 27 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 28 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 29 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 30 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 31 - Autoline
Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT | Obrázek 32 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/32
PDF
27 950 €
Netto cena
≈ 686 500 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Volvo
Rok výroby: 2014-08
První registrace: 2014-08-01
Najeto: 937 771 km
Nosnost: 25 800 kg
Netto hmotnost: 13 700 kg
Celková hmotnost: 39 500 kg
Lokalizace: Nizozemsko Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: VO765872
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Celkové rozměry: délka - 9 m, šířka - 2,55 m
Motor
Výkon: 510 HP (375 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 777 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 4
Konfigurace nápravy: 8x2
Rozvor náprav: 6 450 mm
Dvojitá kola
První náprava: 385/65 R 22.5, brzdy - disc
Druhá náprava: 385/65 R 22.5, brzdy - disc
Třetí náprava: 315/80 R 22.5, brzdy - disc
Čtvrtá náprava: 315/80 R 22.5, brzdy - disc
Brzdy
ABS
Motorová brzda
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Chladnička
Elektrické ovládání zrcátek
Spojlery
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Nezávislé topení
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio: CD
Bezpečnostní funkce
Centrální zámek
Omezovač rychlosti
Zámek diferenciálu
Parkovací asistent
Převrácená kamera
Optika
Mlhová světla
Doplňková výbava
PTO
Nádrž na AdBlue
Další vybavení
Skříňka na nářadí
Tažné zařízení
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: modrá

Více podrobnosti — Hákový nosič kontejnerů Volvo FH 500 8X2 EURO 6 + PALFINGER T22 HOOKLIFT

Čeština
- Bodové reflektory
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Hliníková palivová nádrž
- Připojení
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Coupling
- Heavy duty engine brake
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Spoilers
- Spotlights
- Vehicle heater

= Dealer information =

we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.

= More information =

Transmission: i-Shift, Automatic
Front axle: Tyre size: 385/65 R 22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Tyre size: 385/65 R 22.5; Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 40%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 R 22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 60%; Tyre profile left outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Tyre profile right outer: 60%; Reduction: single reduction; Suspension: air suspension
Rear axle 3: Tyre size: 315/80 R 22.5; Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Suspension: air suspension
Registration number: 67-BXV-9
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Дистанционно централно заключване
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Прожектори
- Спална кабина
- Съединение
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Fernlicht
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Standheizung
- Zugmaul

= Weitere Informationen =

Getriebe: i-Shift, Automatik
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 R 22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Refenmaß: 385/65 R 22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 R 22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 60%; Reifen Profil links außen: 60%; Reifen Profil rechts innerhalb: 60%; Reifen Profil rechts außen: 60%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 3: Refenmaß: 315/80 R 22.5; Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Kennzeichen: 67-BXV-9
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Fjernlåsning
- Kobling
- Kraftig motorbremse
- Luftaffjedring
- Projektører
- Sleeper Cab
- Varmeapparat
- Varmer

= Yderligere oplysninger =

Transmission: i-Shift, Automatisk
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 385/65 R 22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 60%; Dækprofil venstre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Dækprofil højre udvendige: 60%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 3: Dækstørrelse: 315/80 R 22.5; Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Registreringsnummer: 67-BXV-9
- Αερανάρτηση
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κοτσαδόρος
- Προβολείς
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueo centralizado a distancia
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- horquilla
- Luces brillantes
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Transmisión: i-Shift, Automático
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 R 22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 385/65 R 22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 60%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Dibujo del neumático derecha exterior: 60%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 3: Tamaño del neumático: 315/80 R 22.5; Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Matrícula: 67-BXV-9
- Ajoneuvon lämmitin
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Ilmajousitus
- Kohdevalot
- Liitäntä
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Frein moteur renforcé
- Lumières vives
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoilers
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé à distance

= Plus d'informations =

Transmission: i-Shift, Automatique
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 385/65 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 60%; Sculptures des pneus gauche externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Sculptures des pneus droit externe: 60%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 3: Dimension des pneus: 315/80 R 22.5; Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Numéro d'immatriculation: 67-BXV-9
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Grijač
- Grijač vozila
- Reflektori
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Zračni ovjes
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Csatlakoztatás
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Sleeper Cab
- Spotlámpák
- Távirányításos központi zár

= További információk =

Sebességváltó: i-Shift, Automatikus
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 60%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 60%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 60%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 60%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 3: Gumiabroncs mérete: 315/80 R 22.5; Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%
Rendszám: 67-BXV-9
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Fari di profondità
- Freno motore per impieghi gravosi
- Raccordo
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Spoilers
- Standkachel
- Vangmuil
- Versterkte motorrem
- Verstralers
- Zendapparatuur

= Bedrijfsinformatie =

Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.

= Meer informatie =

Transmissie: i-Shift, Automaat
Vooras: Bandenmaat: 385/65 R 22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Bandenmaat: 385/65 R 22.5; Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 R 22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 60%; Bandenprofiel linksbuiten: 60%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 60%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 60%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 3: Bandenmaat: 315/80 R 22.5; Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Kenteken: 67-BXV-9
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Drivstofftank i aluminium
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Kobling
- Kraftig motorbrems
- Luftfjæring
- Spotlights
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Pilot do zamka centralnego
- Reflektory
- Sprzęg
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Pędnia: i-Shift, Automat
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 385/65 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 60%; Profil opon lewa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Profil opon prawa zewnętrzna: 60%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 3: Rozmiar opon: 315/80 R 22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Numer rejestracyjny: 67-BXV-9
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho centralizado remoto
- Holofotes
- Sofagem de parque
- Suspensão pneumática
- Travão do motor reforçado

= Mais informações =

Transmissão: i-Shift, Automática
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 R 22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 R 22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Perfil do pneu exterior direito: 60%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 3: Tamanho dos pneus: 315/80 R 22.5; Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Número de registo: 67-BXV-9
- Aerotermă
- Cabină de dormit
- Cuplă
- Frână de motor heavy-duty
- Proiectoare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pneumatică
- Închidere centralizată de la distanță
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
- Точечные лампы

= Дополнительная информация =

Трансмиссия: i-Shift, Автоматическая
Передний мост: Размер шин: 385/65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Размер шин: 385/65 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 60%; Профиль шин левое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Профиль шин правое внешнее: 60%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 3: Размер шин: 315/80 R 22.5; Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Регистрационный номер: 67-BXV-9
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Reflektory
- Spojka
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Extra kraftig motorbroms
- Koppling
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Spotlights
- Värmare

= Ytterligare information =

Transmission: i-Shift, Automatisk
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 R 22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 385/65 R 22.5; Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 R 22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 60%; Däckprofil lämnades utanför: 60%; Däckprofil innanför höger: 60%; Däckprofil utanför höger: 60%; Minskning: enda minskning
Bakaxel 3: Däckets storlek: 315/80 R 22.5; Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Registreringsnummer: 67-BXV-9
- Alüminyum yakıt deposu
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kaplin
- Sleeper cab
- Spot lambaları
- Uzaktan merkezi kilitleme
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
24 900 € ≈ 611 600 Kč
2014
815 395 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
29 750 € ≈ 730 700 Kč
2016
763 213 km
Výkon 420 HP (309 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 846 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
28 000 € ≈ 687 700 Kč
2015
829 852 km
Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 805 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Velddriel
Vos Trucks
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
25 950 € ≈ 637 400 Kč
2014
1 024 454 km
Výkon 666 HP (490 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
22 900 € ≈ 562 500 Kč
2015
940 500 km
Výkon 540 HP (397 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 13 040 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
33 950 € ≈ 833 900 Kč
2015
408 655 km
Výkon 419 HP (308 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 9 350 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
57 500 € ≈ 1 412 000 Kč
2015
793 355 km
Výkon 510 HP (375 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 22 425 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 000 € ≈ 712 300 Kč
2014
759 000 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Nosnost 14 415 kg
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
29 000 € ≈ 712 300 Kč
2014
830 000 km
Výkon 460 HP (338 kW) Euro Euro 6 Nosnost 14 415 kg
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
25 950 € ≈ 637 400 Kč
2017
729 019 km
Výkon 435 HP (320 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 045 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2012
1 158 635 km
Výkon 378 HP (278 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 16 570 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 400 € ≈ 967 700 Kč
2016
743 874 km
Výkon 469 HP (345 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 15 163 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 750 € ≈ 976 300 Kč
2013
476 338 km
Výkon 320 HP (235 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 685 kg Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 950 € ≈ 735 600 Kč
2013
750 357 km
Euro Euro 5 Palivo diesel
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
27 900 € ≈ 685 300 Kč
2013
746 008 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 13 485 kg Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem