Hákový nosič kontejnerů IVECO Stralis AS260Y Haakarm 217.000 KM










































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího





















- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Diferenciál s brzdou
- Ovládání klimatizace
- Připojení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Uzávěrka diferenciálu
= Další informace =
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavěšení: vzduchové odpružení
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Registrační číslo: 15-BKB-4
- Climate control
- Coupling
- Differential Lock
- Differential lock
- Rear axle air suspension
- Rear axle lift axle
- Remote central locking
- Sleeper cab
- Truck from the Netherlands
= Remarks =
VDL Hooklift system 25 tons
Length hook till hart of the rolls 578 cm
217.000 kilometer
1x Lift axle
Reversing camera
= Dealer information =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= More information =
Front axle: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 60%; Suspension: air suspension
Rear axle 2: Tyre size: 315/80 22,5; Max. axle load: 8000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 30%; Suspension: air suspension
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Registration number: 15-BKB-4
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Дистанционно централно заключване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Съединение
- Differentialsperre
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Hinterachse Liftachse
- Hinterachse Luftfederung
- Klimaautomatik
- Niederländische LKW
- Schlafkabine
- Sperrdifferential
- Zugmaul
= Anmerkungen =
VDL Hakenliftsystem 25 Tonnen
Länge Haken bis Herz Rollen 578 cm
217.000 Kilometer
1x Liftachse
Rückwärtsfahrkamera
= Weitere Informationen =
Vorderachse: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Luftfederung
Hinterachse 2: Refenmaß: 315/80 22,5; Max. Achslast: 8000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: Luftfederung
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 15-BKB-4
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
- Differentialespærre
- Fjernlåsning
- Klimaanlæg
- Kobling
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
= Yderligere oplysninger =
Foraksel: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 315/80 22,5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: luftaffjedring
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 15-BKB-4
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Bloqueo centralizado a distancia
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Climatizador
- horquilla
= Más información =
Eje delantero: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 315/80 22,5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión neumática
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 15-BKB-4
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Ilmastointi
- Liitäntä
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Attraper taupe
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Climate control
- Verrouillage centralisé à distance
= Plus d'informations =
Essieu avant: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 315/80 22,5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension pneumatique
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 15-BKB-4
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Spavaća kabina
- Spojnica
- Upravljanje klimatizacijom
- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Távirányításos központi zár
= További információk =
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 315/80 22,5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%; Felfüggesztés: légrugózás
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 15-BKB-4
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Quadro di comando climatizzatore
- Raccordo
- Sleeper Cab
= Ulteriori informazioni =
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 315/80 22,5; Carico massimo per asse: 8000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 30%; Sospensione: sospensione pneumatica
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Numero di immatricolazione: 15-BKB-4
- Achteras liftas
- Achteras luchtvering
- Automatische airconditioning
- Centrale deurvergrendeling afstandbediend
- Differentieelblokkering
- Nederlandse truck
- Slaapcabine
- Sperdifferentieel
- Vangmuil
= Bijzonderheden =
VDL Haakarmsysteem 25 ton
Lengte haakarm tot hart rollen 578 cm
217.000 kilometer
1x Liftas
Achteruitrijcamera
= Bedrijfsinformatie =
We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.
= Meer informatie =
Vooras: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: luchtvering
Achteras 2: Bandenmaat: 315/80 22,5; Max. aslast: 8000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: luchtvering
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Kenteken: 15-BKB-4
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Fjernstyrt sentrallås
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Blokada mechanizmu różnicowego
- HVAC
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Pilot do zamka centralnego
- Sprzęg
= Więcej informacji =
Oś przednia: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 315/80 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 15-BKB-4
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Diferencial de deslizamento controlado
- Fecho centralizado remoto
= Mais informações =
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 315/80 22,5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão pneumática
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 15-BKB-4
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Climatizare
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Închidere centralizată de la distanță
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сцепление
= Дополнительная информация =
Передний мост: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 315/80 22,5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: пневматическая подвеска
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 15-BKB-4
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Ovládanie klimatizácie
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu
= Ďalšie informácie =
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 315/80 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavesenie: vzduchové odpruženie
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Registračné číslo: 15-BKB-4
- Centralt fjärrlås
- Differentiallås
- Klimatanläggning
- Koppling
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
= Ytterligare information =
Framaxel: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 315/80 22,5; Max. axellast: 8000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: luftfjädring
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 15-BKB-4
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Kaplin
- Klima kontrolü
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab
- Uzaktan merkezi kilitleme