Hákový nosič kontejnerů DAF 1900 TURBO 4X4 HOOKLIFT











































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















- Odpružení listovými pružinami
- Aluminium fuel tank
- Leaf spring suspension
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: day
Tyre size: 295/80 R 22.5
Front axle: Max. axle load: 6500 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%
Pump: Yes
Emission class: Euro 0
Please contact Rene Jerphanion, Sven Rommens or Stephan Witzier for more information
- Ресорно пружинно окачване
- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
= Weitere Informationen =
Kabine: Tag
Refenmaß: 295/80 R 22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 6500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%
Pumpe: Ja
Emissionsklasse: Euro 0
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 295/80 R 22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 6500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%
Pumpe: Ja
Emissionsklasse: Euro 0
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Suspensión
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Cabina: día
Tamaño del neumático: 295/80 R 22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 6500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%
Bomba: Sí
Clase de emisión: Euro 0
- Lehtijousitus
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Cabine: jour
Dimension des pneus: 295/80 R 22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 6500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%
Pompe: Oui
Classe d'émission: Euro 0
- Lisnata opruga
- Rugós felfüggesztés
- Sospensione balestra
- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: dag
Bandenmaat: 295/80 R 22.5
Vooras: Max. aslast: 6500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%
Pomp: Ja
Emissieklasse: Euro 0
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion, Sven Rommens of Stephan Witzier
- Drivstofftank i aluminium
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Resory
= Więcej informacji =
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 295/80 R 22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 6500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%
Pompa: Tak
Klasa emisji: Euro 0
- Depósito de combustível em alumínio
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 295/80 R 22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 6500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%
Bomba: Sim
Classe de emissões: Euro 0
- Suspensie pe arcuri
- Алюминиевый топливный бак
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 295/80 R 22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 6500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%
Насос: Да
Уровень выбросов: Euro 0
- Odpruženie listovými pružinami
- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Hytt: dag
Däckets storlek: 295/80 R 22.5
Framaxel: Max. axellast: 6500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%
Pump: Ja
Utsläppsklass: Euro 0
- Yaprak yaylı süspansiyon