K pronajmutí popelářský vůz Renault Premium 270








Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















1. Marka i model: Renault Premium
2. Przebieg: 162 606 km
3. Rok produkcji: 2009
4. Dopuszczalna masa całkowita pojazdu: 26 000 kg
5. Podwozie 3 osiowe, tylna oś wyposażona w koła skrętne
6. Silnik z zapłonem samoczynnym o mocy: 206 kw
7. Pojemność: 7 146 cm³
8. Norma emisji spalin: EURO 4
9. Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym
10. Zawieszenie przednie: resor
11. Zawieszenie tylne: pneumatyczne
12. Koła o rozmiarze: 315/80 R22,5
13. Układ ABS
14. Skrzynia biegów: automatyczna
15. Sygnalizator cofania
16. Szyberdach
17. Elektrycznie otwierane szyby kabiny
18. Lusterka wsteczne regulowane elektrycznie i podgrzewane
19. System ruszania pod górę
ZABUDOWA
1. Marka: Semat
2. Rok produkcji: 2009
3. Zabudowa z urządzeniem zasypowym tylnym
4. Pojemność skrzyni ładunkowej: 21 m³
5. Mechanizm zgniatania liniowo – płytowy, czyli tzw. „szufladowy”
6. Stopień zagęszczenia odpadów: 5:1
7. Uniwersalne urządzenie załadowcze dostosowane do współpracy z pojemnikami od 120 do 1100 litrów
8. Przyciski sterownicze umieszczony po lewej i po prawej stronie zasypu oraz pulpit sterowniczy w kabinie
9. Króciec odpływowy w wannie załadowczej z kurkiem spustowym
10. Układ uwalniania zakleszczonych przedmiotów
11. Kamera umieszczona z tyłu zabudowy oraz monitor
12. Minimum dwa wyłączniki bezpieczeństwa
13. Sterowanie ręczne
14. Reflektor roboczy w odwłoku
15. Stopnie dla ładowaczy
16. Długość: 10,50 m
17. Szerokość: 2,55 m
18. Wysokość: 3,70 m
19. Dzielony wrzutnik
20. Drzwi rewizyjne z lewej strony zabudowy