Tahač Volvo FH 500 FH500 Globetrotter XL I-Save EU6 RETARDER









































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

- Diferenciál s brzdou
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Uzávěrka diferenciálu
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchové odpružení
= Další informace =
Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 70%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 70%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 70%; Profil pneumatiky vpravo venku: 70%
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
Poškození: bez poškození
Cena: Na vyžádání
- Air suspension
- Differential Lock
- Roof spoiler
- Rotating beacon
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle: Max. axle load: 12000 kg; Tyre profile left inner: 70%; Tyre profile left outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%; Tyre profile right outer: 70%
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Damages: none
Price: On request
- Въздушно окачване
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Dachspoiler
- Differentialsperre
- Luftfederung
- Rundumleuchte
- Schlafkabine
- Standheizung
= Anmerkungen =
- Volvo FH500 Globetrotter XL I-Save
- Sattelzugmaschine
- 4x2
- Differentialsperre
- voll-luftgefedert
- Automatikgetriebe
- Retarder
- Euro 6
- zGG 18.000kg - Eigengewicht 8.170kg - zul Zuggesamtgewicht 44.000kg
- Total-Länge LKW 5.89m
- Radstand 3.70m
- Reifen 70%
- 2x Tank (530L + 405L)
- Sonnenblende
- Nebelscheinwerfer
- Zentralverriegelung
- Spoiler
- Klima
- Standheizung
- Stand-Klima
- Distanzmesser
- Kühlschrank im Fahrerhaus
- elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
- Schlafkabine mit 2 Schlafplätzen
- ABS
- alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse: Max. Achslast: 12000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 70%; Reifen Profil links außen: 70%; Reifen Profil rechts innerhalb: 70%; Reifen Profil rechts außen: 70%
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Schäden: keines
Preis: Auf Anfrage
- Differentialespærre
- Luftaffjedring
- Sleeper Cab
- Styret spærredifferentiale
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 12000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 70%; Dækprofil venstre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%; Dækprofil højre udvendige: 70%
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Skade: fri for skader
Pris: På forespørgsel
- Αεροτομή οροφής
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κλείδωμα διαφορικού
- Bloqueo de diferencial
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Spoiler para el techo
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 12000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 70%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%; Dibujo del neumático derecha exterior: 70%
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Daños: ninguno
Precio: A petición
- Ilmajousitus
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
- Blocage de différentiel
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Phare arrière
- Spoiler de toit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 12000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 70%; Sculptures des pneus gauche externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%; Sculptures des pneus droit externe: 70%
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Dommages: aucun
Prix: Sur demande
- Grijač
- Grijač vozila
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Differenciálzár
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szabályozott önzáró differenciálmű
- Tetőlégterelő
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 12000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 70%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 70%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 70%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 70%
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
Kár: sérülésmentes
Ár: Kérésre
- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- Spoiler per il tetto
= Dettagli =
- Volvo FH500 Globetrotter XL I-Save
- anno 06/2023
- km 257.700
- trattore stradale per semirimorchio
- 4x2
- bloccaggio differenziale
- pneumatico
- cambio automatico
- Retarder
- Euro 6
- PTT 18.000kg - tara 8.170kg - peso complessivo 44.000kg
- lunghezza totale del veicolo 5.89m
- gomme 70%
- passo 3.70m
- 2x serbatoi (530L + 405L)
- visiera parasole
- fari fendinebbia
- chiusura centralizzata
- spoiler
- aria condizionata
- riscaldamento ausiliare
- clima da fermo
- frigo in cabina
- specchi e cristalli elettrici
- cabina letto con 2 posti letto
- ABS
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 12000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 70%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 70%; Profilo del pneumatico interno destro: 70%; Profilo del pneumatico esterno destro: 70%
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
Danni: senza danni
Prezzo: Su richiesta
- Dakspoiler
- Differentieelblokkering
- Luchtvering
- Slaapcabine
- Standkachel
- Zwaailicht
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras: Max. aslast: 12000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 70%; Bandenprofiel linksbuiten: 70%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 70%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 70%
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Schade: schadevrij
Prijs: Op aanvraag
- Førerhus med soveplass
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Luftfjæring
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Blokada mechanizmu różnicowego
- Kabina sypialna
- Mechanizm różnicowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 12000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 70%; Profil opon lewa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%; Profil opon prawa zewnętrzna: 70%
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Uszkodzenia: brak
Cena: Na żądanie
- Aquecedor
- Bloqueio do diferencial
- Cabina c/cama
- Diferencial de deslizamento controlado
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 12000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%; Perfil do pneu exterior direito: 70%
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Danos: nenhum
Preço: A pedido
- Cabină de dormit
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
- Spoiler pavilion
- Suspensie pneumatică
- Încălzitor vehicul
- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматическая подвеска
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 12000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 70%; Профиль шин левое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%; Профиль шин правое внешнее: 70%
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Повреждения: без повреждений
Цена: По запросу
- Diferenciál s riadeným sklzom
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Strešný spojler
- Uzávierka diferenciálu
- Vyhrievanie vozidla
- Vzduchové odpruženie
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 12000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 70%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 70%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 70%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 70%
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
Poškodenie: bez poškodenia
Cena: Na požiadanie
- Differentiallås
- Kupévärmare
- Luftfjädring
- Sovhytt
- Styrd differentialbroms
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel: Max. axellast: 12000 kg; Däckprofil inuti vänster: 70%; Däckprofil lämnades utanför: 70%; Däckprofil innanför höger: 70%; Däckprofil utanför höger: 70%
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Skada på fordon: skadefri
Pris: På begäran
- Diferansiyel kilidi
- Havalı süspansiyon
- Isıtıcı
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri