Tahač Scania R450 R 450 / Retarder / NL Truck / Apk-Tuv 10-2025





























Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího













- Ovládání klimatizace
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Střešní spoiler
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Aluminium fuel tank
- Climate control
- Roof spoiler
- Sleeper cab
- Vehicle heater
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 87-BFZ-1
Axle configuration
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 1: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Rear axle 2: Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Maintenance
APK (MOT): tested until 10/2025
Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
Additional information
Please contact Martijn Schuiling, Arno De Leeuw or Algemeen for more information
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Регулиране на температурата
- Спална кабина
- Спойлер на покрива
- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Klimaanlage
- Schlafkabine
- Standheizung
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM
Kennzeichen: 87-BFZ-1
Achskonfiguration
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 10.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Martijn Schuiling, Arno De Leeuw oder Algemeen, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Klimaanlæg
- Sleeper Cab
- Tagspoiler
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker
Registreringsnummer: 87-BFZ-1
Akselkonfiguration
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil okt. 2025
Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
Yderligere oplysninger
Kontakt Algemeen for yderligere oplysninger
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Σύστημα ελέγχου κλιματισμού
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Climatizador
- Estufa
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Carrocería: Tractor estándar
Matrícula: 87-BFZ-1
Configuración de ejes
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta oct. 2025
Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con Algemeen para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Ilmastointi
- Kattospoileri
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Climate control
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit
= Plus d'informations =
Informations générales
Construction: Tracteur standard
Numéro d'immatriculation: 87-BFZ-1
Configuration essieu
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à oct. 2025
Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
Informations complémentaires
Veuillez contacter Algemeen pour plus d'informations
- Grijač
- Grijač vozila
- Krovni spojler
- Spavaća kabina
- Upravljanje klimatizacijom
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Klímavezérlés
- Sleeper Cab
- Tetőlégterelő
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Spoiler per il tetto
- Aluminium brandstoftank
- Climate control
- Dakspoiler
- Slaapcabine
- Standkachel
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 87-BFZ-1
Asconfiguratie
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 1: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Achteras 2: Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Onderhoud
APK: gekeurd tot okt. 2025
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Algemeen
- Førerhus med soveplass
- Klimaanlegg
- Takspoiler
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- HVAC
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Piec
- Spoiler dachowy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik
Numer rejestracyjny: 87-BFZ-1
Konfiguracja osi
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do okt. 2025
Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Algemeen
- Aquecedor
- Cabina c/cama
- Controlo da climatização
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Spoiler de tejadilho
= Mais informações =
Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard
Número de registo: 87-BFZ-1
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Manutenção
APK (MOT): testado até okt. 2025
Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
Informações adicionais
Contacte Algemeen para obter mais informações
- Cabină de dormit
- Climatizare
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Spoiler pavilion
- Încălzitor vehicul
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Климат-контроль
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Спойлер на крыше
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач
Регистрационный номер: 87-BFZ-1
Конфигурация осей
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до okt. 2025
Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Дополнительная информация
Свяжитесь с Algemeen для получения дополнительной информации
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- Ovládanie klimatizácie
- Strešný spojler
- Vyhrievanie vozidla
- Bränsletank av aluminium
- Klimatanläggning
- Kupévärmare
- Sovhytt
- Takspoiler
- Värmare
= Ytterligare information =
Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor
Registreringsnummer: 87-BFZ-1
Konfiguration av axlar
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 1: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Bakaxel 2: Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Underhåll
MOT: besiktigat till okt. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Ytterligare information
Kontakta Algemeen för mer information
- Araç ısıtıcısı
- Isıtıcı
- Klima kontrolü
- Sleeper cab
- Tavan spoyleri