Tahač Scania G340 LNG/Highline /Manual/retarder/351.941 KM ONLY!!



















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího
















- Posilovač řízení
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Topení
- Vzduchové odpružení
- Air suspension
- fenders
- Heater
- Low-noise
- Passenger seat
- Power steering
- Sleeper cab
= Dealer information =
Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
General information
Bodywork: Standard tractor
Registration number: 72-BHF-2
Axle configuration
Tyre size: 315/70R22.5
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%
Rear axle: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left: 30%; Tyre profile right: 30%; Reduction: single reduction
Functional
Make of bodywork: Scania
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: very good
Other information
Fueltype: LNG
- Нагревател
- Ниско ниво на шум
- Отопление
- Спална кабина
- Усилвател на волана
- Fenders
- Geräuscharm
- Lenkhilfe
- Luftfederung
- Schlafkabine
- Verwärmungsautomatik
= Firmeninformationen =
Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Refenmaß: 315/70R22.5
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%
Hinterachse: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links: 30%; Reifen Profil rechts: 30%; Reduzierung: einfach reduziert
Marke des Aufbaus: Scania
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: sehr gut
Kennzeichen: 72-BHF-2
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Servostyring
- Sleeper Cab
- Varme
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Dækstørrelse: 315/70R22.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre: 30%; Dækprofil højre: 30%; Reduktion: enkeltreduktion
Karosserifabrikat: Scania
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: meget god
Registreringsnummer: 72-BHF-2
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Χαμηλού θορύβου
- υδραυλικό τιμόνι
- Bajo Ruido
- Cabina de dormir
- Calefacción
- Dirección asistida
- Estufa
- Suspensión neumática
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Tamaño del neumático: 315/70R22.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 30%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Reducción: reducción sencilla
Marca carrocería: Scania
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: muy bueno
Matrícula: 72-BHF-2
- Ilmajousitus
- Lämmitin
- Lämmitys
- Makuutilallinen ohjaamo
- Ohjaustehostin
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Direction assistée
- Faible bruit
- Suspension pneumatique
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Dimension des pneus: 315/70R22.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche: 30%; Sculptures des pneus droite: 30%; Réduction: réduction simple
Marque de construction: Scania
État général: bon
État technique: bon
État optique: très bon
Numéro d'immatriculation: 72-BHF-2
- Grijač
- Niska razina buke
- Servo-upravljač
- Spavaća kabina
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Fűtés
- Fűtőberendezés
- Légrugós felfüggesztés
- Sleeper Cab
- Szervokormány
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Gumiabroncs mérete: 315/70R22.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 30%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Karosszéria gyártmánya: Scania
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: nagyon jó
Rendszám: 72-BHF-2
- Riscaldamento
- Riscaldamento
- Servosterzo
- Sleeper Cab
- Sospensioni pneumatiche
- fenders
- Geluidsarm
- Luchtvering
- Passagiersstoel
- Radio/cd/audio systeem
- Slaapcabine
- Stuurbekrachtiging
- Verwarming
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker
Kenteken: 72-BHF-2
Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70R22.5
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%
Achteras: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel links: 30%; Bandenprofiel rechts: 30%; Reductie: enkelvoudige reductie
Functioneel
Merk opbouw: Scania
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: zeer goed
Overige informatie
Brandstofsoort: LNG
- Lite støy
- Luftfjæring
- Oppvarming
- Servostyring
- Varmeapparat
- Alarm dźwiękowy
- Kabina sypialna
- Ogrzewanie
- Piec
- Wspomaganie kierownicy
- Zawieszenie pneumatyczne
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Rozmiar opon: 315/70R22.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa: 30%; Profil opon prawa: 30%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Marka konstrukcji: Scania
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
Numer rejestracyjny: 72-BHF-2
- Aquecedor
- Aquecimento
- Baixo ruído
- Cabina c/cama
- Direcção assistida
- Suspensão pneumática
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Tamanho dos pneus: 315/70R22.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu esquerda: 30%; Perfil do pneu direita: 30%; Redução: redução simples
Marca da carroçaria: Scania
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: muito bom
Número de registo: 72-BHF-2
- Cabină de dormit
- Servodirecţie
- Suspensie pneumatică
- Zgomot redus
- Încălzire
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Малошумный
- Обогрев
- Обогреватель
- Пневматическая подвеска
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Размер шин: 315/70R22.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин слева: 30%; Профиль шин справа: 30%; Редуктор: один редуктор
Марка кузова: Scania
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
Регистрационный номер: 72-BHF-2
- Kúrenie
- Nízka hlučnosť
- Posilňovač riadenia
- Vykurovanie
- Vzduchové odpruženie
- Luftfjädring
- Servostyrning
- Sovhytt
- Tystgående
- Uppvärmning
- Värmare
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Däckets storlek: 315/70R22.5
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%
Bakaxel: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil vänster: 30%; Däckprofil rätt: 30%; Minskning: enda minskning
Fabrikat av karosseri: Scania
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
Registreringsnummer: 72-BHF-2
- Havalı süspansiyon
- Hidrolik direksiyon
- Isıtma
- Isıtıcı
- Sleeper cab