Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED!

PDF
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 1 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 2 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 3 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 4 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 5 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 6 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 7 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 8 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 9 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 10 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 11 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 12 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 13 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 14 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 15 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 16 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 17 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 18 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 19 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 20 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 21 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 22 - Autoline
Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED! | Obrázek 23 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/23
PDF
139 500 €
Netto cena
≈ 3 390 000 Kč
168 795 €
Cena s DPH
Kontakt s dealerem
Značka: Mercedes-Benz
Typ: tahač
První registrace: 2025-02
Najeto: 656 km
Nosnost: 16 836 kg
Netto hmotnost: 9 164 kg
Celková hmotnost: 26 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko ANDELST6553 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 45129
Možnost leasingu
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Popis
Typ pohonu: Pohon zadních kol
Celkové rozměry: 7,1 m × 2,55 m × 3,8 m
Motor
Výkon: 625 HP (459 kW)
Palivo: diesel
Objem: 15 569 cm³
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x4
Zavěšení: péra/vzduchové
Rozvor náprav: 3 400 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315/70 22.5
Druhá náprava: 315/70 22.5
Třetí náprava: 315/70 22.5
Brzdy
ABS
EBS
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Chladnička
Sluneční clona
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Nezávislé topení
Elektrické ovládání oken
Multimédia
Rádio
Doplňková výbava
PTO
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Tahač Mercedes-Benz Arocs 2663 6x4 Euro 6 Trekker with PTO NEW AND UNUSED!

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Euro 6
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Topení
- Vyhřívání vozidla

= Další informace =

Obecné informace
Nástavba: Standardní tahač

Převodovka
Převodovka: PowerShift 3, Automatické

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 315/70 22.5
Značka náprav: Anders
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 100%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 100%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 100%; Profil pneumatiky vpravo venku: 100%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 100%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 100%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 100%; Profil pneumatiky vpravo venku: 100%; Redukce: jednoduchá redukce

Interiér
Počet sedadel: 2

Stát
Obecný stav: velmi dobrý
Technický stav: velmi dobrý
Optický stav: velmi dobrý
= Additional options and accessories =

- Central armrest
- Euro 6
- Heater
- Roof hatch

= Remarks =

- New and unused Mercedes-Benz Arocs 2663 tractor unit with PTO
- Fixed Jost Saucer
- Saucer height: 121 cm
- GCW: 68 tonnes
- Engine: OM473, 6-cylinder, 15.6L, 460 kW (625 hp), 3000 Nm
- Engine PTO
- Turbocompound technology for extra efficiency
- HPB (High Performance Engine Brake)
- Double-plate clutch
- Mercedes PowerShift 3, 12-speed transmission
- Predictive Powertrain Control (fuel-saving driving mode)
- Stabiliser on front axle
- AdBlue tank: 60L (left)
- Fuel tank: 290L aluminium (left)
- Saucer height: raised, H = 50 mm
- EBS (Electronic braking system with ABS & ASR)
- Front and rear disc brakes
- Electronic parking brake
- Active Brake Assist 5 (emergency braking system)
- Track assistant & traffic sign recognition
- ESP (Electronic Stability Control)
- Tachograph (digital 2nd generation, ADR-approved)
- Cab: L-cab ClassicSpace (2.30 m wide, flat floor)
- Cab suspension: Comfort, steel suspension
- Compressed air connection in the cab
- Driver's seat: sprung, comfort version with leather trim
- Passenger seat: Velour, with armrests on both sides
- Comfort bed (lower), drawers under bed
- Roof hatch/ventilation flap for extra ventilation
- Automatic air conditioning & extra hot water heating
- Sunblinds on driver and passenger sides
- Electrically heated and adjustable mirrors
- Multimedia cockpit, interactive with navigation system
- Fleet Management System (FMS) preparation
- Remote Online & Truck Data Center 7
- Fog lamps with LED daytime running lights
- Flashing light preparation
- Main mirror with shunting position on co-driver's side
- Mirror caps especially for construction vehicles
- Aluminium underride guard (ECE-approved)
- Side marker lamps, flashing
- Extended doors & fixed entry left/right
- Bumper corner in steel, centre bumper with towing eyelets
- 24 V socket (15 A) at passenger compartment
- Trailer socket (24 V, 15 pin)
- Condensation sensor for compressed air system
- Steering gear oil cooling
- FleetBoard Manager app preparation

= More information =

General information
Bodywork: Standard tractor

Transmission
Transmission: PowerShift 3, Automatic

Axle configuration
Tyre size: 315/70 22.5
Make axles: Anders
Front axle: Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 100%; Tyre profile right: 100%
Rear axle 1: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Max. axle load: 9500 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Reduction: single reduction

Interior
Number of seats: 2

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good
- Euro 6
- Люк на тавана
- Нагревател на автомобила
- Отопление
- Централен подлакътник
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Dachluke
- Euro 6
- Heizung
- Mittelarmlehne

= Anmerkungen =

- Neue und ungebrauchte Mercedes-Benz Arocs 2663 Sattelzugmaschine mit Zapfwelle
- Fester Jost Untersetzer
- Untersetzerhöhe: 121 cm
- zulässiges Gesamtgewicht: 68 Tonnen
- Motor: OM473, 6-Zylinder, 15.6L, 460 kW (625 PS), 3000 Nm
- Motor-Zapfwelle
- Turbocompound-Technologie für zusätzliche Effizienz
- HPB (Hochleistungs-Motorbremse)
- Zweischeibenkupplung
- Mercedes PowerShift 3, 12-Gang-Getriebe
- Predictive Powertrain Control (kraftstoffsparender Fahrmodus)
- Stabilisator an der Vorderachse
- AdBlue-Tank: 60L (links)
- Kraftstofftank: 290L Aluminium (links)
- Untersetzerhöhe: erhöht, H = 50 mm
- EBS (Elektronisches Bremssystem mit ABS & ASR)
- Scheibenbremsen vorne und hinten
- Elektronische Feststellbremse
- Active Brake Assist 5 (Notbremssystem)
- Spurassistent & Verkehrszeichenerkennung
- ESP (Elektronische Stabilitätskontrolle)
- Fahrtenschreiber (digital, 2. Generation, ADR-zugelassen)
- Fahrerhaus: L-Fahrerhaus ClassicSpace (2,30 m breit, flacher Boden)
- Kabinenfederung: Komfort, Stahlfederung
- Druckluftanschluss in der Kabine
- Fahrersitz: gefedert, Komfortausführung mit Lederbezug
- Beifahrersitz: Velours, mit Armlehnen auf beiden Seiten
- Komfortbett (unten), Schubladen unter dem Bett
- Dachluke/Lüftungsklappe für zusätzliche Belüftung
- Automatische Klimaanlage und zusätzliche Warmwasserheizung
- Sonnenschutzrollos auf Fahrer- und Beifahrerseite
- Elektrisch beheizte und verstellbare Spiegel
- Multimedia-Cockpit, interaktiv mit Navigationssystem
- Vorbereitung für Flottenmanagement-System (FMS)
- Remote Online & Truck Data Center 7
- Nebelscheinwerfer mit LED-Tagfahrlicht
- Blinklicht-Vorbereitung
- Hauptspiegel mit Rangierposition auf der Beifahrerseite
- Spiegelkappen speziell für Baufahrzeuge
- Aluminium-Unterfahrschutz (ECE-geprüft)
- Seitenmarkierungsleuchten, blinkend
- Verlängerte Türen & Festeinstieg links/rechts
- Stoßstangenecke aus Stahl, Mittelstoßstange mit Abschleppösen
- 24-V-Steckdose (15 A) im Fahrgastraum
- Anhängersteckdose (24 V, 15-polig)
- Kondenswassersensor für Druckluftanlage
- Lenkgetriebeölkühlung
- FleetBoard Manager App Vorbereitung

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Aufbau: Standard-SZM

Getriebe
Getriebe: PowerShift 3, Automatik

Achskonfiguration
Refenmaß: 315/70 22.5
Marke Achsen: Anders
Vorderachse: Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 100%; Reifen Profil rechts: 100%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%; Reduzierung: einfach reduziert

Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Euro 6
- Midterarmlæn
- Taglem
- Varme
- Varmeapparat

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Karosseri: Standardtrækker

Transmission
Transmission: PowerShift 3, Automatisk

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 315/70 22.5
Akselfabrikat: Anders
Foraksel: Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 100%; Dækprofil højre: 100%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Reduktion: enkeltreduktion

Interiør
Antal sæder: 2

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- Euro 6
- Άνοιγμα οροφής
- Θέρμανση
- Καλοριφέρ οχήματος
- Κεντρικό μπράτσο
= Más opciones y accesorios =

- Calefacción de estacionamiento
- Escotilla de techo
- Euro 6
- Reposabrazos central

= Comentarios =

- Tractor Mercedes-Benz Arocs 2663 nuevo y sin usar con toma de fuerza
- Platillo fijo Jost
- Altura del platillo: 121 cm
- PMA: 68 toneladas
- Motor: OM473, 6 cilindros, 15,6L, 460 kW (625 CV), 3000 Nm
- Toma de fuerza del motor
- Tecnología Turbocompound para mayor eficiencia
- HPB (freno motor de alto rendimiento)
- Embrague de doble disco
- Mercedes PowerShift 3, transmisión de 12 velocidades
- Predictive Powertrain Control (modo de conducción con ahorro de combustible)
- Estabilizador en el eje delantero
- Depósito de AdBlue: 60L (izquierda)
- Depósito de combustible: 290L aluminio (izquierda)
- Altura del platillo: elevada, H = 50 mm
- EBS (sistema de frenado electrónico con ABS y ASR)
- Frenos de disco delanteros y traseros
- Freno de estacionamiento electrónico
- Active Brake Assist 5 (sistema de frenado de emergencia)
- Asistente de trayectoria y reconocimiento de señales de tráfico
- ESP (control electrónico de estabilidad)
- Tacógrafo (digital de 2ª generación, homologado ADR)
- Cabina: Cabina en L ClassicSpace (2,30 m de ancho, suelo plano)
- Suspensión de la cabina: Confort, suspensión de acero
- Conexión de aire comprimido en la cabina
- Asiento del conductor: de muelles, versión confort con revestimiento de cuero
- Asiento del acompañante: Velour, con reposabrazos a ambos lados
- Cama confort (inferior), cajones bajo la cama
- Trampilla de techo para ventilación adicional
- Aire acondicionado automático y calefacción de agua caliente adicional
- Cortinas parasol en el lado del conductor y del acompañante
- Retrovisores calefactados y regulables eléctricamente
- Cabina multimedia, interactiva con el sistema de navegación
- Preparación para el sistema de gestión de flotas (FMS)
- Remote Online y Truck Data Center 7
- Faros antiniebla con luces diurnas LED
- Preparación para luces intermitentes
- Retrovisor principal con posición de maniobra en el lado del copiloto
- Tapas de retrovisor especiales para vehículos de obras
- Protección antiempotramiento de aluminio (homologada ECE)
- Luces de posición laterales intermitentes
- Puertas extendidas y entrada fija izquierda/derecha
- Esquina del parachoques en acero, parachoques central con ojales de remolque
- Toma de corriente de 24 V (15 A) en el habitáculo
- Toma de remolque (24 V, 15 clavijas)
- Sensor de condensación para el sistema de aire comprimido
- Refrigeración del aceite del engranaje de dirección
- Preparación para la aplicación FleetBoard Manager

= Más información =

Información general
Carrocería: Tractor estándar

Transmisión
Transmisión: PowerShift 3, Automático

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 315/70 22.5
Marca de ejes: Anders
Eje delantero: Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 100%; Dibujo del neumático derecha: 100%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Reducción: reducción sencilla

Interior
Número de plazas sentadas: 2

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Ajoneuvon lämmitin
- Euro 6
- Kattoluukku
- Keskikäsinoja
- Lämmitys
= Plus d'options et d'accessoires =

- Chauffage de stationnement
- Euro 6
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit

= Remarques =

- Tracteur Mercedes-Benz Arocs 2663 neuf et non utilisé avec prise de force
- Soucoupe fixe Jost
- Hauteur de la soucoupe : 121 cm
- PTC : 68 tonnes
- Moteur : OM473, 6 cylindres, 15,6L, 460 kW (625 ch), 3000 Nm
- Prise de force du moteur
- Technologie Turbocompound pour une efficacité accrue
- HPB (frein moteur haute performance)
- Embrayage double disque
- Mercedes PowerShift 3, boîte de vitesses à 12 rapports
- Contrôle prédictif du groupe motopropulseur (mode de conduite permettant d'économiser du carburant)
- Stabilisateur sur l'essieu avant
- Réservoir d'AdBlue : 60 litres (à gauche)
- Réservoir de carburant : 290 litres en aluminium (à gauche)
- Hauteur de la soucoupe : surélevée, H = 50 mm
- EBS (système de freinage électronique avec ABS et ASR)
- Freins à disque à l'avant et à l'arrière
- Frein de stationnement électronique
- Assistance active au freinage 5 (système de freinage d'urgence)
- Assistant de trajectoire et reconnaissance des panneaux de signalisation
- ESP (contrôle électronique de stabilité)
- Tachygraphe (numérique de 2ème génération, homologué ADR)
- Cabine : cabine L ClassicSpace (2,30 m de large, plancher plat)
- Suspension de la cabine : Confort, suspension en acier
- Prise d'air comprimé dans la cabine
- Siège conducteur : à ressorts, version confort avec revêtement en cuir
- Siège passager : en velours, avec accoudoirs des deux côtés
- Lit confort (inférieur), tiroirs sous le lit
- Trappe de toit / volet d'aération pour une ventilation supplémentaire
- Climatisation automatique et chauffage à eau chaude
- Pare-soleil côté conducteur et côté passager
- Rétroviseurs chauffants et réglables électriquement
- Cockpit multimédia, interactif avec système de navigation
- Préparation au système de gestion de flotte (FMS)
- Remote Online & Truck Data Center 7
- Antibrouillards avec feux de jour à LED
- Préparation pour feux clignotants
- Rétroviseur principal avec position de shuntage du côté du copilote
- Coques de rétroviseurs spécialement conçues pour les véhicules de chantier
- Protection anti-encastrement en aluminium (homologuée ECE)
- Feux de position latéraux, clignotants
- Portes élargies et entrée fixe gauche/droite
- Pare-chocs en acier, pare-chocs central avec œillets de remorquage
- Prise 24 V (15 A) dans l'habitacle
- Prise pour remorque (24 V, 15 broches)
- Capteur de condensation pour le système d'air comprimé
- Refroidissement de l'huile du boîtier de direction
- Préparation à l'application FleetBoard Manager

= Plus d'informations =

Informations générales
Construction: Tracteur standard

Transmission
Transmission: PowerShift 3, Automatique

Configuration essieu
Dimension des pneus: 315/70 22.5
Marque essieux: Anders
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 100%; Sculptures des pneus droite: 100%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Réduction: réduction simple

Intérieur
Nombre de places assises: 2

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon
- Euro 6
- Grijanje
- Grijač vozila
- Krovni otvor
- Središnji naslon za ruku
= További opciók és tartozékok =

- Euro 6
- Fűtés
- Járműfűtés
- Középső kartámasz
- Tetőablak

= További információk =

Általános információk
Felépítmény: Standard vontató

Sebességváltó
Sebességváltó: PowerShift 3, Automatikus

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 315/70 22.5
Tengelyek gyártmánya: Anders
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 100%; Gumiabroncs profilja jobbra: 100%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%; Csökkentés: egyszeres csökkentés

Belső tér
Ülőhelyek száma: 2

Állam
Általános állapot: nagyon jó
Műszaki állapot: nagyon jó
Optikai állapot: nagyon jó
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Botola
- Bracciolo centrale
- Euro 6
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare

= Ulteriori informazioni =

Informazioni generali
Sovrastruttura: Trattore standard

Trasmissione
Trasmissione: PowerShift 3, Automatico

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 315/70 22.5
Marca degli assi: Anders
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 100%; Profilo del pneumatico destra: 100%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 100%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 100%; Profilo del pneumatico interno destro: 100%; Profilo del pneumatico esterno destro: 100%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 100%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 100%; Profilo del pneumatico interno destro: 100%; Profilo del pneumatico esterno destro: 100%; Riduzione: riduzione singola

Interno
Numero di posti a sedere: 2

Stato
Stato generale: molto buono
Stato tecnico: molto buono
Stato ottico: molto buono
= Aanvullende opties en accessoires =

Infotainment
- Multimedia systeem

Interieur
- Armsteun
- Dakluik

Overige
- Euro 6
- Standkachel

= Bijzonderheden =

- Nieuwe en ongebruikte Mercedes-Benz Arocs 2663 trekker met PTO
- Vaste Jost Schotel
- Schotel hoogte: 121 cm
- GCW: 68 Ton
- Motor: OM473, 6-cilinder, 15,6L, 460 kW (625 pk), 3000 Nm
- Motor PTO
- Turbocompound-technologie voor extra efficiëntie
- HPB (High Performance Engine Brake)
- Dubbele plaatkoppeling
- Mercedes PowerShift 3, 12 versnellingen
- Predictive Powertrain Control (brandstofbesparende rijmodus)
- Stabilisator op de vooras
- AdBlue-tank: 60L (links)
- Brandstoftank: 290L aluminium (links)
- Schotelhoogte: Verhoogd, H = 50 mm
- EBS (Elektronisch remsysteem met ABS & ASR)
- Schijfremmen voor en achter
- Elektronische parkeerrem
- Active Brake Assist 5 (noodremsysteem)
- Spoorassistent & verkeersbordenherkenning
- ESP (Elektronische stabiliteitsregeling)
- Tachograaf (digitale 2e generatie, ADR-goedgekeurd)
- Cabine: L-cabine ClassicSpace (2,30 m breed, vlakke vloer)
- Cabinevering: Comfort, stalen vering
- Persluchtaansluiting in de cabine
- Bestuurdersstoel: Geveerd, comfortuitvoering met lederen bekleding
- Bijrijdersstoel: Velours, met armsteunen aan beide zijden
- Comfortbed (onder), schuiflades onder bed
- Dakluik/ventilatieklep voor extra ventilatie
- Automatische airconditioning & extra warmwaterverwarming
- Zonnescherm aan bestuurders- en passagierszijde
- Elektrisch verwarmde en verstelbare spiegels
- Multimedia cockpit, interactief met navigatiesysteem
- Fleet Management Systeem (FMS) voorbereiding
- Remote Online & Truck Data Center 7
- Mistlampen met LED-dagrijverlichting
- Zwaailichtvoorbereiding
- Hoofdspiegel met rangeerstand aan bijrijderszijde
- Spiegelkappen speciaal voor bouwvoertuigen
- Aluminium onderrijbeveiliging (ECE-goedgekeurd)
- Zijmarkeringslichten, knipperend
- Verlengde portieren & vaste instap links/rechts
- Bumperhoek in staal, middenbumper met sleepogen
- 24V stekkerdoos (15A) bij passagiersruimte
- Aanhangwagenstekkerdoos (24V, 15-polig)
- Condenswatersensor voor persluchtsysteem
- Koeling stuurhuisolie
- FleetBoard Manager-app voorbereiding

= Bedrijfsinformatie =

Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Standaard trekker

Transmissie
Transmissie: PowerShift 3, Automaat

Asconfiguratie
Bandenmaat: 315/70 22.5
Merk assen: Anders
Vooras: Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 100%; Bandenprofiel rechts: 100%
Achteras 1: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Max. aslast: 9500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%; Reductie: enkelvoudige reductie

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
- Euro 6
- Midtre armlene
- Oppvarming
- Takluke
- Varmeapparat for kjøretøy
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Euro 6
- Luk dachowy
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Ogrzewanie
- Podłokietnik

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Budowa: Standardowy ciągnik

Skrzynia biegów
Pędnia: PowerShift 3, Automat

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 315/70 22.5
Produkcja osi: Anders
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 100%; Profil opon prawa: 100%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Redukcja: redukcja pojedyncza

Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
= Opções e acessórios adicionais =

- Apoio de braço central
- Aquecimento
- Escotilha do tejadilho
- Euro 6
- Sofagem de parque

= Mais informações =

Informações gerais
Carroçaria: Unidade de tração standard

Transmissão
Transmissão: PowerShift 3, Automática

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 315/70 22.5
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 100%; Perfil do pneu direita: 100%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Redução: redução simples

Interior
Número de bancos: 2

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Cotieră centrală
- Euro 6
- Trapă de plafon
- Încălzire
- Încălzitor vehicul
= Дополнительные опции и оборудование =

- Автономная печь
- Евро 6
- Люк на крыше
- Центральный подлокотник

= Примечания =

- Новый и неиспользованный трактор Mercedes-Benz Arocs 2663 с ВОМ
- Фиксированное блюдце Jost
- Высота блюдца: 121 см
- Полная масса: 68 тонн
- Двигатель: OM473, 6-цилиндровый, 15,6 л, 460 кВт (625 л.с.), 3000 Нм
- ВОМ двигателя
- Технология турбокомпаунда для повышения эффективности
- HPB (высокоэффективный тормоз двигателя)
- Двухдисковое сцепление
- Mercedes PowerShift 3, 12-ступенчатая коробка передач
- Predictive Powertrain Control (режим экономии топлива)
- Стабилизатор на передней оси
- Бак AdBlue: 60 л (слева)
- Топливный бак: алюминиевый 290 л (слева)
- Высота блюдца: поднята, H = 50 мм
- EBS (электронная тормозная система с ABS и ASR)
- Передние и задние дисковые тормоза
- Электронный стояночный тормоз
- Active Brake Assist 5 (система экстренного торможения)
- Ассистент движения и распознавание дорожных знаков
- ESP (электронный контроль устойчивости)
- Тахограф (цифровой 2-го поколения, одобренный ADR)
- Кабина: L-кабина ClassicSpace (ширина 2,30 м, ровный пол)
- Подвеска кабины: Comfort, стальная подвеска
- Подключение сжатого воздуха в кабине
- Сиденье водителя: подрессоренное, комфортная версия с кожаной обивкой
- Сиденье пассажира: велюровое, с подлокотниками с обеих сторон
- Комфортная кровать (нижняя), выдвижные ящики под кроватью
- Люк в крыше/вентиляционная заслонка для дополнительной вентиляции
- Автоматический кондиционер и дополнительный подогрев горячей воды
- Солнцезащитные шторки со стороны водителя и пассажира
- Зеркала с электрическим подогревом и регулировкой
- Мультимедийный кокпит, интерактивный с навигационной системой
- Подготовка системы управления автопарком (FMS)
- Remote Online & Truck Data Center 7
- Противотуманные фары со светодиодными дневными ходовыми огнями
- Подготовка проблесковых маячков
- Главное зеркало с маневровым положением со стороны второго водителя
- Зеркальные колпаки специально для строительных автомобилей
- Алюминиевая защита от опрокидывания (одобрено ECE)
- Боковые габаритные огни, мигающие
- Расширенные двери и фиксированный вход слева/справа
- Стальной уголок бампера, центральный бампер с буксировочными проушинами
- Розетка 24 В (15 A) в пассажирском салоне
- Розетка для прицепа (24 В, 15 контактов)
- Датчик конденсата для системы сжатого воздуха
- Охлаждение масла рулевого механизма
- Подготовка приложения FleetBoard Manager

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кузов: Стандартный седельный тягач

Трансмиссия
Трансмиссия: PowerShift 3, Автоматическая

Конфигурация осей
Размер шин: 315/70 22.5
Марка мостов: Anders
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 100%; Профиль шин справа: 100%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Редуктор: один редуктор

Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Euro 6
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Vyhrievanie vozidla
- Vykurovanie

= Ďalšie informácie =

Všeobecné informácie
Nadstavba: Štandardný ťahač

Prevodovka
Prevodovka: PowerShift 3, Automatické

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 315/70 22.5
Značka náprav: Anders
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 100%; Profil pneumatiky vpravo: 100%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 100%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 100%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 100%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 100%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 100%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 100%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 100%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 100%; Redukcia: jednoduchá redukcia

Interiér
Počet sedadiel: 2

Štát
Všeobecný stav: veľmi dobrý
Technický stav: veľmi dobrý
Optický stav: veľmi dobrý
= Extra tillval och tillbehör =

- Armstöd i mitten
- Euro 6
- Kupévärmare
- Taklucka
- Uppvärmning

= Ytterligare information =

Allmän information
Överbyggnad: Standardtraktor

Transmission
Transmission: PowerShift 3, Automatisk

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 315/70 22.5
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel: Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 100%; Däckprofil rätt: 100%
Bakaxel 1: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Max. axellast: 9500 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%; Minskning: enkelreduktion

Interiör
Antal sittplatser: 2

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Araç ısıtıcısı
- Euro 6
- Isıtma
- Orta kol dayanağı
- Tavan kapağı
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
119 750 € ≈ 2 910 000 Kč
2021
670 km
Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x4 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Hedel
DEKO B.V.
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
129 750 € ≈ 3 153 000 Kč
32 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 183 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
127 950 € ≈ 3 109 000 Kč
2024
35 788 km
Výkon 625 HP (459 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 995 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Holten
CABSTORE
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
129 800 € ≈ 3 154 000 Kč
2025
100 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 183 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Rijnsburg
Kulk Trucks
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
149 900 € ≈ 3 642 000 Kč
2020
108 018 km
Výkon 630 HP (463 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
145 900 € ≈ 3 545 000 Kč
2025
206 km
Výkon 630 HP (463 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
129 750 € ≈ 3 153 000 Kč
15 km
Výkon 480 HP (353 kW) Palivo diesel Nosnost 16 183 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
31 000 € ≈ 753 300 Kč
2020
674 056 km
Výkon 421 HP (309 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 9 915 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
269 500 € ≈ 6 549 000 Kč
2019
476 747 km
Výkon 532 HP (391 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 13 100 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
127 950 € ≈ 3 109 000 Kč
2024
35 788 km
Výkon 625 HP (459 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 995 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Holten
CABSTORE
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
157 950 € ≈ 3 838 000 Kč
2021
353 428 km
Výkon 630 HP (463 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
117 500 € ≈ 2 855 000 Kč
2019
303 932 km
Výkon 580 HP (426 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 650 kg
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2020
100 km
Výkon 600 HP (441 kW) Euro Euro 3 Palivo diesel Konfigurace nápravy 6x6 Zavěšení péra/péra
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2010
332 987 km
Výkon 650 HP (478 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2009
279 179 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x6
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2013
577 458 km
Euro Euro 5 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
129 500 € ≈ 3 147 000 Kč
2017
287 786 km
Výkon 751 HP (552 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 14 760 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Andelst
CLEANMAT
14 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 900 € ≈ 313 500 Kč
2014
906 000 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Nijmegen
Prince Trucks
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
2018
264 500 km
Výkon 625 HP (459 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 180 000 kg
Nizozemsko, Assen
De Borg Trading Company
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
11 900 € ≈ 289 200 Kč
2016
531 000 km
Výkon 430 HP (316 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Ede
JB Trading bv
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem