Tahač Mercedes-Benz Actros 1840 LS Airco 478000 km TUV MOT









































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího


















- Aluminium fuel tank
- Hill climb
- Laneguard
= Dealer information =
Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.
= More information =
Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 315 80 R 22,5; Steering; Tyre profile left: 80%; Tyre profile right: 80%
Rear axle: Tyre profile left inner: 20%; Tyre profile left outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%; Tyre profile right outer: 20%
Cargo space capacity: 630 l
General condition: good
Technical condition: good
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Aluminium-Kraftstofftank
- Hill climb
- Laneguard
= Firmeninformationen =
Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.
= Weitere Informationen =
Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 315 80 R 22,5; Gelenkt; Reifen Profil links: 80%; Reifen Profil rechts: 80%
Hinterachse: Reifen Profil links innnerhalb: 20%; Reifen Profil links außen: 20%; Reifen Profil rechts innerhalb: 20%; Reifen Profil rechts außen: 20%
Inhalt des Laderaums: 630 l
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 315 80 R 22,5; Styretøj; Dækprofil venstre: 80%; Dækprofil højre: 80%
Bagaksel: Dækprofil venstre indvendige: 20%; Dækprofil venstre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%; Dækprofil højre udvendige: 20%
Lastrumskapacitet: 630 l
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Hill climb
- Laneguard
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315 80 R 22,5; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 80%; Dibujo del neumático derecha: 80%
Eje trasero: Dibujo del neumático izquierda interior: 20%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%; Dibujo del neumático derecha exterior: 20%
Capacidad de carga: 630 l
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Hill climb
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 315 80 R 22,5; Direction; Sculptures des pneus gauche: 80%; Sculptures des pneus droite: 80%
Essieu arrière: Sculptures des pneus gauche interne: 20%; Sculptures des pneus gauche externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%; Sculptures des pneus droit externe: 20%
Capacité espace de chargement: 630 l
État général: bon
État technique: bon
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Alumínium üzemanyagtartály
= További információk =
Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 315 80 R 22,5; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 80%; Gumiabroncs profilja jobbra: 80%
Hátsó tengely: Gumiabroncs profilja belül balra: 20%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 20%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 20%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 20%
Raktérkapacitás: 630 l
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Aluminium brandstoftank
- Hill climb
- Laneguard
= Bedrijfsinformatie =
Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 315 80 R 22,5; Meesturend; Bandenprofiel links: 80%; Bandenprofiel rechts: 80%
Achteras: Bandenprofiel linksbinnen: 20%; Bandenprofiel linksbuiten: 20%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 20%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 20%
Inhoud laadruimte: 630 l
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Hill climb
- Laneguard
= Więcej informacji =
Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 315 80 R 22,5; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 80%; Profil opon prawa: 80%
Oś tylna: Profil opon lewa wewnętrzna: 20%; Profil opon lewa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%; Profil opon prawa zewnętrzna: 20%
Zawartość ładowni: 630 l
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
- Depósito de combustível em alumínio
- Hill climb
- Laneguard
= Mais informações =
Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315 80 R 22,5; Direção; Perfil do pneu esquerda: 80%; Perfil do pneu direita: 80%
Eixo traseiro: Perfil do pneu interior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%; Perfil do pneu exterior direito: 20%
Capacidade do espaço de carga: 630 l
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
= Дополнительная информация =
Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 315 80 R 22,5; Рулевое управление; Профиль шин слева: 80%; Профиль шин справа: 80%
Задний мост: Профиль шин левое внутреннее: 20%; Профиль шин левое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%; Профиль шин правое внешнее: 20%
Объем грузового отсека: 630 l
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
- Bränsletank av aluminium
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 315 80 R 22,5; Styrning; Däckprofil vänster: 80%; Däckprofil rätt: 80%
Bakaxel: Däckprofil inuti vänster: 20%; Däckprofil lämnades utanför: 20%; Däckprofil innanför höger: 20%; Däckprofil utanför höger: 20%
Lastutrymmets kapacitet: 630 l
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information