Nákladní vozidlo kabelový systém Volvo FM 370 EEV











































































Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího
















- Posilovač řízení
zobrazit kontakty
- Aluminium fuel tank
- Passenger seat
- Power steering
= More information =
General information
Cab: day
Transmission
Transmission: VOLVO, Automatic
Axle configuration
Max. front axle load: 9000 kg
Rear axle 1: Max. axle load: 11500 kg
Rear axle 2: Max. axle load: 7500 kg
Functional
Crane: HMF 2200K3, year of manufacture 2012, behind the cab
Pump: Yes
Maintenance
APK (MOT): tested until 06/2025
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Additional information
Please contact DHR OTTER or GERT DEN OTTER for more information
= Dealer information =
zobrazit kontakty
- Усилвател на волана
zobrazit kontakty
- Aluminium-Kraftstofftank
- Lenkhilfe
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Getriebe
Getriebe: VOLVO, Automatik
Achskonfiguration
Maximale Vorderachslast: 9000 kg
Hinterachse 1: Max. Achslast: 11500 kg
Hinterachse 2: Max. Achslast: 7500 kg
Funktionell
Kran: HMF 2200K3, Baujahr 2012, hinter der Kabine
Pumpe: Ja
Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 06.2025
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an DHR OTTER oder GERT DEN OTTER, um weitere Informationen zu erhalten.
= Firmeninformationen =
zobrazit kontakty
- Aluminiumsbrændstoftank
- Servostyring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Transmission
Transmission: VOLVO, Automatisk
Akselkonfiguration
Maks. frontakselbelastning: 9000 kg
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 11500 kg
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 7500 kg
Funktionelle
Kran: HMF 2200K3, produktionsår 2012, bag førerhuset
Pumpe: Ja
Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil jun. 2025
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
= Forhandleroplysninger =
zobrazit kontakty
- υδραυλικό τιμόνι
zobrazit kontakty
- Dirección asistida
- Tanque de combustible de aluminio
= Más información =
Información general
Cabina: día
Transmisión
Transmisión: VOLVO, Automático
Configuración de ejes
Carga máxima del eje delantero: 9000 kg
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 11500 kg
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 7500 kg
Funcional
Grúa: HMF 2200K3, año de fabricación 2012, detrás de la cabina
Bomba: Sí
Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta jun. 2025
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Información complementaria
Póngase en contacto con DHR OTTER o GERT DEN OTTER para obtener más información.
= Información de la empresa =
zobrazit kontakty
- Ohjaustehostin
zobrazit kontakty
- Direction assistée
- Réservoir de carburant en aluminium
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Transmission
Transmission: VOLVO, Automatique
Configuration essieu
Charge max. sur essieu avant: 9000 kg
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 11500 kg
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 7500 kg
Pratique
Grue: HMF 2200K3, année de construction 2012, derrière la cabine
Pompe: Oui
Entretien
APK (CT): valable jusqu'à juin 2025
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
= Information sur la société =
zobrazit kontakty
- Servo-upravljač
zobrazit kontakty
- Szervokormány
zobrazit kontakty
- Servosterzo
zobrazit kontakty
- Aluminium brandstoftank
- Passagiersstoel
- Stuurbekrachtiging
= Bijzonderheden =
VIN YV2J1E1C2CB615607
DATUM 14-03-2012
6X2 NALOOPAS
KRAAN VOORZIEN VAN LIFT
KRAAN HMF 2200 K3 (4550 KG MAX LIFT ) ZIJ EN BVOVENSTA BEDIENING
HAAKARM : 21 TON AFSTAND HAAK TOT ROL 620 CM
HYDRAULISCH UITKLAPBARE ACHTERBUMPER
ACHTERUITRIJCAMERA
= Bedrijfsinformatie =
WE HAVE MORE THAN 850 TRUCKS AND TRAILERS IN STOCK
zobrazit kontakty
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Transmissie
Transmissie: VOLVO, Automaat
Asconfiguratie
Max. aslast voor: 9000 kg
Achteras 1: Max. aslast: 11500 kg
Achteras 2: Max. aslast: 7500 kg
Functioneel
Kraan: HMF 2200K3, bouwjaar 2012, achter de cabine
Pomp: Ja
Onderhoud
APK: gekeurd tot jun. 2025
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met DHR OTTER of GERT DEN OTTER
= Bedrijfsinformatie =
zobrazit kontakty
- Servostyring
zobrazit kontakty
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Wspomaganie kierownicy
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Skrzynia biegów
Pędnia: VOLVO, Automat
Konfiguracja osi
Maks. nośność osi przedniej: 9000 kg
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg
Funkcjonalność
Żuraw: HMF 2200K3, rok produkcji 2012, z tyłu kabiny
Pompa: Tak
Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jun. 2025
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
= Informacje o przedsiębiorstwie =
zobrazit kontakty
- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Transmissão
Transmissão: VOLVO, Automática
Configuração dos eixos
Carga máx. do eixo dianteiro: 9000 kg
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 11500 kg
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 7500 kg
Funcional
Grua: HMF 2200K3, ano de fabrico 2012, atrás da cabina
Bomba: Sim
Manutenção
APK (MOT): testado até jun. 2025
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
= Informações do concessionário =
zobrazit kontakty
- Servodirecţie
zobrazit kontakty
- Алюминиевый топливный бак
- Усилитель рулевого управления
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Трансмиссия
Трансмиссия: VOLVO, Автоматическая
Конфигурация осей
Макс. нагрузка на переднюю ось: 9000 kg
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 11500 kg
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 7500 kg
Функциональность
Кран: HMF 2200K3, год выпуска 2012, сзади кабины
Насос: Да
Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до jun. 2025
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
= Информация о дилере =
zobrazit kontakty
- Posilňovač riadenia
zobrazit kontakty
- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Transmission
Transmission: VOLVO, Automatisk
Konfiguration av axlar
Max. axellast för: 9000 kg
Bakaxel 1: Max. axellast: 11500 kg
Bakaxel 2: Max. axellast: 7500 kg
Funktionell
Kran: HMF 2200K3, byggnadsår 2012, bakom kabinen
Pump: Ja
Underhåll
MOT: besiktigat till jun. 2025
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
= Information om företaget =
zobrazit kontakty
- Hidrolik direksiyon
zobrazit kontakty