Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

PDF
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 1 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 2 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 3 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 4 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 5 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 6 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 7 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 8 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 9 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 10 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 11 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 12 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 13 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 14 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 15 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 16 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 17 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 18 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 19 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 20 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 21 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 22 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 23 - Autoline
Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88 | Obrázek 24 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
49 500 €
Netto cena
≈ 1 204 000 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: GINAF
Rok výroby: 2009-04
První registrace: 2009-04
Najeto: 505 000 km
Nosnost: 24 600 kg
Netto hmotnost: 16 400 kg
Celková hmotnost: 41 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Groot-Ammers6498 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 2109
Datum zanesení: 20. 10. 2025
Popis
Celkové rozměry: délka - 9,05 m, šířka - 2,5 m
Typ pohonu: Pohon zadních kol
Motor
Výkon: 462 HP (340 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 902 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 5
Převodovka
Typ: manuální
Nápravy
Počet náprav: 4
Konfigurace nápravy: 8x4
Rozvor náprav: 6 400 mm
První náprava: 385/65 22,2
Druhá náprava: 385/65 22,5
Třetí náprava: 13 x 22,5
Čtvrtá náprava: 13 x 22,5
Další možnosti
Klimatizace
Elektrické ovládání oken
Bezpečnostní funkce
Zámek diferenciálu
Doplňková výbava
Hydraulická ruka
Další vybavení
Tažné zařízení
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Nákladní vozidlo kabelový systém GINAF X 4241 S 8x4 NCH Z-Crane Epsilon Palfinger Q170Z88

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Diferenciál s brzdou
- Připojení
- Redukce náboje
- Uzávěrka diferenciálu

= Další informace =

Kabina: den
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385/65 22,2; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Zavěšení: parabolické zavěšení
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavěšení: hydraulické odpružení
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavěšení: hydraulické odpružení
Jeřáb: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok výroby 2009, za kabinou
Registrační číslo: BV-VZ-97
= Additional options and accessories =

- Coupling
- Differential lock
- Hub reduction
- Truck from the Netherlands

= Remarks =

Manual gearbox
NCH Cable system 30 ton
Z-Crane : Palfinger Q170Z88
Remote control
Lifting capacity 17 ton/meter
Including gripper and rotator
8x4
Hubreduction

= Dealer information =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= More information =

Cab: day
Front axle 1: Tyre size: 385/65 22,2; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%; Suspension: parabolic suspension
Front axle 2: Tyre size: 385/65 22,5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 40%; Suspension: parabolic suspension
Rear axle 1: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 30%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Rear axle 2: Tyre size: 13 x 22,5; Max. axle load: 11500 kg; Steering; Tyre profile left: 10%; Tyre profile right: 10%; Reduction: hub reduction; Suspension: hydraulic suspension
Crane: Epsilon Palfinger Q170Z88, year of manufacture 2009, behind the cab
Registration number: BV-VZ-97
Please contact Thijs Kentie or Thijs Kentie for more information
- Блокировка на диференциала
- Диференциал с контролирано приплъзване
- Колесен редуктор
- Съединение
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Nabereduktion
- Niederländische LKW
- Sperrdifferential
- Zugmaul

= Anmerkungen =

Schaltgetriebe
8x4
Nabereduction
NCH Kabelsystem 30 Ton
Kran: Palfinger Q170Z88
Fernbedienung
Hebekapazität 17 Ton/Meter
Inklusief Greifer und Rotator

= Weitere Informationen =

Kabine: Tag
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/65 22,2; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%; Federung: Parabelfederung
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/65 22,5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 40%; Federung: Parabelfederung
Hinterachse 1: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 30%; Federung: hydraulische Federung
Hinterachse 2: Refenmaß: 13 x 22,5; Max. Achslast: 11500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 10%; Reifen Profil rechts: 10%; Federung: hydraulische Federung
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, Baujahr 2009, hinter der Kabine
Kennzeichen: BV-VZ-97
Wenden Sie sich an Thijs Kentie oder Thijs Kentie, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Differentialespærre
- Kobling
- Navreduktion
- Styret spærredifferentiale

= Yderligere oplysninger =

Førerhus: day cab
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/65 22,2; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%; Affjedring: parabelaffjedring
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/65 22,5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 40%; Affjedring: parabelaffjedring
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 30%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 13 x 22,5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 10%; Dækprofil højre: 10%; Affjedring: hydraulisk affjedring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, produktionsår 2009, bag førerhuset
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakt Thijs Kentie eller Thijs Kentie for yderligere oplysninger
- Διαφορικό ελεγχόμενης ολίσθησης
- Κλείδωμα διαφορικού
- Κοτσαδόρος
- Μείωση πλήμνης
= Más opciones y accesorios =

- Bloqueador diferencial
- Diferencial de deslizamiento
- horquilla
- Reducción de buje

= Más información =

Cabina: día
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/65 22,2; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/65 22,5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 40%; Suspensión: suspensión parabólica
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 30%; Suspensión: suspensión hidráulica
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 13 x 22,5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 10%; Dibujo del neumático derecha: 10%; Suspensión: suspensión hidráulica
Grúa: Epsilon Palfinger Q170Z88, año de fabricación 2009, detrás de la cabina
Matrícula: BV-VZ-97
Póngase en contacto con Thijs Kentie o Thijs Kentie para obtener más información.
- Liitäntä
- Navan alennus
- Rajoitetun luiston tasauspyörästö
- Tasauspyörästön lukko
= Plus d'options et d'accessoires =

- Attraper taupe
- Différentiel d'écartement
- Réduction au moyeu
- Solde différentiel

= Plus d'informations =

Cabine: jour
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/65 22,2; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%; Suspension: suspension parabolique
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/65 22,5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 40%; Suspension: suspension parabolique
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 30%; Suspension: suspension hydraulique
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 13 x 22,5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 10%; Sculptures des pneus droite: 10%; Suspension: suspension hydraulique
Grue: Epsilon Palfinger Q170Z88, année de construction 2009, derrière la cabine
Numéro d'immatriculation: BV-VZ-97
Veuillez contacter Thijs Kentie ou Thijs Kentie pour plus d'informations
- Blokada diferencijala
- Kontrolirani diferencijal proklizavanja
- Redukcija na glavčini
- Spojnica
= További opciók és tartozékok =

- Csatlakoztatás
- Differenciálzár
- Kerékagy-áttétel
- Szabályozott önzáró differenciálmű

= További információk =

Kabin: nap
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,2; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/65 22,5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%; Felfüggesztés: parabolikus felfüggesztés
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 30%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 13 x 22,5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 10%; Gumiabroncs profilja jobbra: 10%; Felfüggesztés: hidraulikus felfüggesztés
Daru: Epsilon Palfinger Q170Z88, építési év 2009, a vezetőfülke mögött
Rendszám: BV-VZ-97
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Thijs Kentie vagy Thijs Kentie-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Bloccaggio del differenziale
- Differenziale a slittamento controllato
- Raccordo
- Riduzione nel mozzo

= Ulteriori informazioni =

Cabina: giorno
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,2; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/65 22,5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 40%; Sospensione: sospensione parabolica
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 13 x 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 30%; Sospensione: sospensione idraulica
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 13 x 22,5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 10%; Profilo del pneumatico destra: 10%; Sospensione: sospensione idraulica
Gru: Epsilon Palfinger Q170Z88, anno di costruzione 2009, dietro la cabina
Numero di immatricolazione: BV-VZ-97
= Aanvullende opties en accessoires =

- Naafreductie
- Nederlandse truck
- Sperdifferentieel
- Vangmuil

= Bijzonderheden =

Handgeschakeld
Aandrijving 8x4
NCH Kabelsysteem 30 Ton
Z-Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88
Hefcapaciteit 17 ton/meter
Afstandsbediening en hoogstabediening
Inclusief knijper en rotator
Naafreductie

= Bedrijfsinformatie =

We Buy and sell used trucks, trailers and cranes and we are located in the middle of the Netherlands.We always have a current stock of technical high quality trucks, trailers and cranes from the Netherlands and most of them are from the first owner.
We export to over 75 countries around the world. Our customers are located throughout Europe, Eastern Europe, the Middle East, Africa and South America.
If you want to drive back home to your country, we can arrange the export documents and a temporary export registration with insurance.
Of course we can arrange shipping for you including transport to the harbor. We also take care of the export documents for you.

= Meer informatie =

Cabine: dag
Vooras 1: Bandenmaat: 385/65 22,2; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%; Vering: paraboolvering
Vooras 2: Bandenmaat: 385/65 22,5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 40%; Vering: paraboolvering
Achteras 1: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 30%; Vering: hydraulische vering
Achteras 2: Bandenmaat: 13 x 22,5; Max. aslast: 11500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 10%; Bandenprofiel rechts: 10%; Vering: hydraulische vering
Kraan: Epsilon Palfinger Q170Z88, bouwjaar 2009, achter de cabine
Kenteken: BV-VZ-97
Neem voor meer informatie contact op met Thijs Kentie of Thijs Kentie
- Differensialsperre
- Kobling
- Kontrollert differensial med begrenset sperre
- Navreduksjon
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Blokada mechanizmu różnicowego
- Mechanizm różnicowy
- Redukcja piasty
- Sprzęg

= Więcej informacji =

Kabina: dzienna
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/65 22,2; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/65 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 40%; Zawieszenie: zawieszenie paraboliczne
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 30%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 13 x 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 10%; Profil opon prawa: 10%; Zawieszenie: zawieszenie hydrauliczne
Żuraw: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok produkcji 2009, z tyłu kabiny
Numer rejestracyjny: BV-VZ-97
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Thijs Kentie lub Thijs Kentie
= Opções e acessórios adicionais =

- Acoplamento
- Bloqueio do diferencial
- Diferencial de deslizamento controlado
- Redução do cubo

= Mais informações =

Cabina: dia
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/65 22,2; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/65 22,5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 40%; Suspensão: suspensão parabólica
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 30%; Suspensão: suspensão hidráulica
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 13 x 22,5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 10%; Perfil do pneu direita: 10%; Suspensão: suspensão hidráulica
Grua: Epsilon Palfinger Q170Z88, ano de fabrico 2009, atrás da cabina
Número de registo: BV-VZ-97
Contacte Thijs Kentie ou Thijs Kentie para obter mais informações
- Butuc reductor
- Cuplă
- Diferențial blocabil
- Diferențial cu patinare controlată
= Дополнительные опции и оборудование =

- Блокировка дифференциала
- Дифференциал с принудительной блокировкой
- Редукторы ступицы
- Сцепление

= Дополнительная информация =

Кабина: кабина без спального места (day)
Передний мост 1: Размер шин: 385/65 22,2; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%; Подвеска: параболическая подвеска
Передний мост 2: Размер шин: 385/65 22,5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 40%; Подвеска: параболическая подвеска
Задний мост 1: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 30%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Задний мост 2: Размер шин: 13 x 22,5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 10%; Профиль шин справа: 10%; Подвеска: гидравлическая подвеска
Кран: Epsilon Palfinger Q170Z88, год выпуска 2009, сзади кабины
Регистрационный номер: BV-VZ-97
Свяжитесь с Thijs Kentie или Thijs Kentie для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Diferenciál s riadeným sklzom
- Redukcia náboja
- Spojka
- Uzávierka diferenciálu

= Ďalšie informácie =

Kabína: deň
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,2; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/65 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 40%; Zavesenie: parabolické zavesenie
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 30%; Zavesenie: hydraulické odpruženie
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 13 x 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 10%; Profil pneumatiky vpravo: 10%; Zavesenie: hydraulické odpruženie
Žeriav: Epsilon Palfinger Q170Z88, rok výroby 2009, za kabínou
Registračné číslo: BV-VZ-97
= Extra tillval och tillbehör =

- Differentiallås
- Koppling
- Navreduktion
- Styrd differentialbroms

= Ytterligare information =

Hytt: dag
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/65 22,2; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%; Fjädring: parabolisk upphängning
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/65 22,5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 40%; Fjädring: parabolisk upphängning
Bakaxel 1: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 30%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Bakaxel 2: Däckets storlek: 13 x 22,5; Max. axellast: 11500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 10%; Däckprofil rätt: 10%; Fjädring: hydraulisk fjädring
Kran: Epsilon Palfinger Q170Z88, byggnadsår 2009, bakom kabinen
Registreringsnummer: BV-VZ-97
Kontakta Thijs Kentie eller Thijs Kentie för mer information
- Diferansiyel kilidi
- Kaplin
- Kontrollü diferansiyel kilidi
- Poyra hız düşürme
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
17 900 € ≈ 435 500 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
463 003 km
Nosnost 17 740 kg Konfigurace nápravy 6x6
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
675 910 km
Výkon 408 HP (300 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 28 940 kg Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Wijchen
Derks Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
47 950 € ≈ 1 166 000 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2011
608 644 km
Výkon 462 HP (340 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 18 600 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
42 900 € ≈ 1 044 000 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2014
692 991 km
Výkon 462 HP (340 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 29 060 kg Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
27 950 € ≈ 679 900 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
729 005 km
Výkon 480 HP (353 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
26 950 € ≈ 655 600 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2013
760 462 km
Výkon 462 HP (340 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 30 155 kg Konfigurace nápravy 8x4
Nizozemsko, Roosendaal
Kontakt s dealerem
34 950 € ≈ 850 200 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2007
525 670 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 15 300 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 750 € ≈ 723 700 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
482 878 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 14 805 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
21 900 € ≈ 532 800 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
552 750 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 23 620 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
13 950 € ≈ 339 400 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
669 111 km
Výkon 598 HP (440 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 15 800 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 500 € ≈ 960 900 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
759 947 km
Výkon 441 HP (324 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 11 960 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Borne
Nijwa Used Trucks
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
27 400 € ≈ 666 600 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
636 215 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 14 305 kg Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Weert
Nebim Used Trucks B.V.
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
27 500 € ≈ 669 000 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2009
891 706 km
Výkon 519 HP (381 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 21 760 kg Konfigurace nápravy 8x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Vriezenveen
Companjen Bedrijfswagens B.V.
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
39 500 € ≈ 960 900 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2011
561 756 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 20 520 kg Konfigurace nápravy 8x4 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Gilze
Versteijnen Trucks B.V.
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
16 250 € ≈ 395 300 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2010
402 243 km
Výkon 510 HP (375 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 23 055 kg Konfigurace nápravy 8x2
Nizozemsko, Nieuwerbrug a/d Rijn
Francken-Trucks B.V.
2 roky na Autoline
Kontakt s dealerem
10 950 € ≈ 266 400 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
500 390 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 17 430 kg Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Oss
Battels Trucks
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 900 € ≈ 313 800 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
752 256 km
Výkon 462 HP (340 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 16 750 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 000 € ≈ 705 500 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2010
331 009 km
Výkon 400 HP (294 kW) Euro Euro 5 Palivo diesel Nosnost 35 130 kg Konfigurace nápravy 10x4
Nizozemsko, Andelst
Geurts Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Nákladní vozidlo kabelový systém
1994
742 959 km
Výkon 364 HP (268 kW) Euro Euro 1 Palivo diesel Nosnost 20 780 kg Konfigurace nápravy 6x6
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
29 500 € ≈ 717 600 Kč
Nákladní vozidlo kabelový systém
2008
309 932 km
Výkon 360 HP (265 kW) Euro Euro 4 Palivo diesel Nosnost 15 150 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Zaandam
Dolf Helmerich Trucks B.V.
6 let na Autoline
Kontakt s dealerem