Motorka Andere Rota 500cc Racing Motorcycle - 1 von nur 15













Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího

Marke: Andere
Alte Bundesstraße 48
Ultra-rare representative of a short-lived Italian marque
One of only some 15 of all types made
Unique machine
As far as Italian motorcycle manufacturers go
they don't come any more obscure than Moto Rota
which existed for only a few years in the early 1950s and is said to have built only some 15 machines. Born in Tuscany
Felice Rota worked for the giant Piaggio concern as a designer
moving to Biella with his employers when their Pontadera factory was bombed in 1944. At Biella he worked on Piaggio's Paperino scooter prototype and also the immortal Vespa before setting up on his own. Rota's motorcycles were manufactured in 250cc and 500cc guises
overhead-valve sports and overhead-camshaft racing versions were on offer
the 500cc sport being capable of 140km/h and the racer of 165km/h. The racer's overhead camshaft was driven by shaft-and-bevel gears
and the engine's bore/stroke were 84x89mm
a maximum output of 32bhp was claimed
a respectable enough figure at the time
Judging from the physical size of its engine
the unique machine offered here is a 500. Notable features include unitary construction of the engine/gearbox
a telescopic front fork
and swinging-arm rear suspension (all advanced features at the time) and a large
(and very vulnerable looking) outside flywheel. Unfortunately
nothing is known of the machine's history
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
roadworthy