Kupé Porsche 912 "BULZI"
PDF
Sdílet
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Máte zájem o inzerát?
1/24
PDF
Sdílet
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Cena:
na vyžádání
Zeptejte se na cenu
Kontakt s dealerem
Značka:
Porsche
Model:
912 "BULZI"
Typ:
kupé
Rok výroby:
1968
Lokalizace:
Nizozemsko Vierpolders6459 km od vás
Datum zanesení:
12. 10. 2024
Identifikační číslo dealera:
252691863
Stav
Stav:
ojeté
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Kontakt na prodávajícího
Přihlásit se k odběru prodejce
Adrighem Group
Jazyky:
anglicky, německy, nizozemština
+31 6 269...
Ukázat
+31 6 26905444
Adresa
Nizozemsko, Jižní Holandsko, 3237KC, Vierpolders, Groene Kruisweg 2
Dealerův lokální čas:
12:41 (CEST)
Emailová zpráva
Kontakt na prodávajícího
Lodi Trading Company B.V.
Nizozemsko
2 roky na Autoline
4.5
29 recenzí
Přihlásit se k odběru prodejce
+31 6 269...
Ukázat
+31 6 26905444
Zašlete dotaz prodávajícímu
PDF
Sdílet
Facebook
WhatsApp
Viber
Telegram
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
130 000 €
≈ 3 280 000 Kč
Palivo
benzín
Počet dveří
2
Nizozemsko, Haaften
Kontakt s dealerem
79 000 €
≈ 1 993 000 Kč
1968
17 433 km
Výkon
110 HP (81 kW)
Palivo
benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
85 000 €
≈ 2 145 000 Kč
1972
62 051 km
Výkon
140 HP (103 kW)
Palivo
benzín
Počet dveří
2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
49 900 €
≈ 1 259 000 Kč
1973
97 894 km
Výkon
194 HP (143 kW)
Palivo
benzín
Počet dveří
2
Nizozemsko, Ede
Kontakt s dealerem
49 950 €
≈ 1 260 000 Kč
2003
121 410 km
Výkon
343 HP (252 kW)
Euro
Euro 3
Palivo
benzín
Nosnost
530 kg
Konfigurace nápravy
4x2
Počet dveří
2
Nizozemsko, Uden
Kontakt s dealerem
249 000 €
≈ 6 282 000 Kč
2024
50 km
Výkon
808 HP (594 kW)
Euro
Euro 6
Palivo
benzín
Nosnost
430 kg
Počet dveří
2
Nizozemsko, Amsterdam
Kontakt s dealerem
175 000 €
≈ 4 415 000 Kč
2015
13 556 km
Palivo
benzín
Nizozemsko, Monster
Kontakt s dealerem
33 000 €
≈ 832 600 Kč
2024
442 km
Výkon
309 HP (227 kW)
Palivo
benzín
Konfigurace nápravy
4x2
Počet dveří
3
Nizozemsko, Amsterdam
Kontakt s dealerem
189 900 €
≈ 4 791 000 Kč
2013
80 483 km
Výkon
591 HP (434 kW)
Palivo
benzín
Počet dveří
2
Nizozemsko, Ravenstein
Kontakt s dealerem
199 000 €
≈ 5 021 000 Kč
1968
54 700 km
Výkon
310 HP (228 kW)
Palivo
benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
33 000 €
≈ 832 600 Kč
2024
60 km
Výkon
309 HP (227 kW)
Palivo
benzín
Konfigurace nápravy
4x2
Počet dveří
3
Nizozemsko, Amsterdam
Kontakt s dealerem
33 000 €
≈ 832 600 Kč
2024
25 km
Výkon
309 HP (227 kW)
Palivo
benzín
Konfigurace nápravy
4x2
Počet dveří
3
Nizozemsko, Amsterdam
Kontakt s dealerem
6 500 €
≈ 164 000 Kč
1956
1 km
Palivo
benzín
Počet dveří
4
Belgie, Meer - Hoogstraten
Kontakt s dealerem
Náhradní díly pro osobních automobilů
= Weitere Informationen =
Baujahr: 1968
Allgemeiner Zustand: durchschnittlich
Technischer Zustand: durchschnittlich
Optischer Zustand: durchschnittlich
Mehrwertsteuer/Differenzbesteuerung: Mehrwertsteuer abzugsfähig
Overordnet stand: gennemsnitlig
Teknisk stand: gennemsnitlig
Visuelt udseende: gennemsnitlig
moms/margin: Moms fradragsberettiget
Please contact andrew V D Berghe (zobrazit kontakty, zobrazit kontakty) for more information
= More information =
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
= More information =
Please contact Shane Zegwaard (zobrazit kontakty, zobrazit kontakty) for more information
= More information =
Year of manufacture: 1968
General condition: average
Technical condition: average
Visual appearance: average
VAT/margin: VAT qualifying
Estado general: medio
Estado técnico: medio
Estado óptico: medio
IVA/margen: IVA deducible
État général: moyen
État technique: moyen
État optique: moyen
TVA/marge: TVA déductible
In 1963, Porsche assigned Dan Schwartz, later Chief Departmental Manager for Development, Mechanics, a project to oversee design and construction of a new horizontally-opposed four-cylinder engine for the 902, utilizing components from the new 901 six-cylinder engine, that would produce higher performance than their 356SC engine, and be less costly and complex than their Carrera 2 engine. Another option explored by Claus von Rücker was to increase displacement of the 356 Type 616 engine to 1.8-liters, add Kugelfischer fuel injection, and modify both valve and cooling systems. Considering performance, cost, and scheduling, Porsche discontinued both of these design projects, and instead developed a third option, to tailor the 1.6-liter Type 616 engine to the 902.[4][5]
Before 911 production commenced in 1964, the Porsche Vehicle Research Department had set aside chassis numbers 13328, 13329, 13330, 13352, and 13386 through 13397 for research testing of the 902; research vehicle Serial Number 13394 is the oldest 902 known to exist today. In production form, the Type 912 combined a 911 chassis / bodyshell with the 1.6L, four-cylinder, push-rod Type 616/36 engine, based upon the Type 616/16 engine used in the Type 356SC of 1964-1965. With a lower compression ratio and new Solex carburetors, the Type 616/36 engine produced five less horsepower than the 616/16, but delivered about the same maximum torque at 3,500 rpm versus 4,200 rpm for the 616/16. Compared to the 911, the resulting production Type 912 vehicle demonstrated superior weight distribution, handling, and range. To bring 912 pricing close to the 356, Porsche also removed some features standard on the 911. As production of the 356 concluded in 1965, on April 5, 1965 Porsche officially began production of the 912 coupé.[6] Styling, performance, quality construction, reliability, and price made the 912 a very attractive buy to both new and old customers, and it substantially outsold the 911 during the first few years of production. Porsche produced nearly 30,000 912 coupé units and about 2500 912 Targa body style units (Porsche''s patented variation of a cabriolet) during a five-year manufacturing run.
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met andrew V D Berghe (zobrazit kontakty, zobrazit kontakty)
= Meer informatie =
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
= Meer informatie =
Motorrijtuigenbelasting: geen
Neem voor meer informatie contact op met Shane Zegwaard (zobrazit kontakty, zobrazit kontakty)
= Meer informatie =
Bouwjaar: 1968
Algemene staat: gemiddeld
Technische staat: gemiddeld
Optische staat: gemiddeld
BTW/marge: BTW verrekenbaar voor ondernemers
Stan ogólny: średnio
Stan techniczny: średnio
Stan wizualny: średnio
VAT/marża: Możliwość odliczenia podatku VAT
Estado geral: média
Estado técnico: média
Aspeto visual: média
IVA/margem: IVA elegível
Общее состояние: среднее
Техническое состояние: среднее
Внешнее состояние: среднее
НДС/маржа: С вычетом НДС