Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD

PDF
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 1 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 2 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 3 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 4 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 5 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 6 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 7 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 8 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 9 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 10 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 11 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 12 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 13 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 14 - Autoline
Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD | Obrázek 15 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/15
PDF
325 000 €
≈ 8 100 000 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Alfa Romeo
Typ: kabriolet
Rok výroby: 1948
První registrace: 1948-07
Najeto: 29 616 km
Lokalizace: Německo Bovenden7864 km to "United States"
Identifikační číslo dealera: 7205
Datum zanesení: 2. 5. 2025
Motor
Výkon: 95.17 HP (69.95 kW)
Palivo: benzín
Objem: 2 443 cm³
Počet válců: 6
Nápravy
Počet náprav: 2
Rozvor náprav: 3 000 mm
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: červená

Více podrobnosti — Kabriolet Alfa Romeo 6C 2500 S Cabriolet by Pininfarina, RHD

Standort: Gassmann GmbH in Bovenden (PLZ 37120)
Aufbau: 6-Zylinder
Fin: 916009
and four-wheel hydraulic drum brakes. Wheelbase: 3,000 mm
Alte Bundesstraße 48
95 bhp
2,443 cc dual overhead-cam inline six-cylinder engine with Weber carburettor
four-speed manual transmission
four-wheel independent suspension with front double wishbone with coil springs
Original chassis and body
One of only 779 produced by Pinin Farina between 1939 and 1952
Called The Last Great Alfa
the 6C 2500 is the last in the long line of six-cylinder Alfas that began in 1928 with the 6C 1500. It heralded the end of an era for Alfa Romeo and was bodied by some of the most famous carrozzeria of the time
Touring
Bertone
Zagato
and of course
Pinin Farina. Described by automotive author and historian Griffith Borgeson as a bridge to post-World War II production
the 6C 2500 model retained the 6C 2300's independently sprung suspension while upgrading the engine. Bruno Treviso redesigned the classic straight-six engine
increasing the cylinder bore by 2 millimetres
improving the cylinder head for improved aspiration and increased compression. These improvements
along with a better fuel feed
helped the 6C 2500 become the first Alfa Romeo to reach 100 mph. The Sport configuration
with its lightweight bodywork
boasts a respectable 95 brake horsepower
The 6C 2500 S on offer here was delivered new in Spain
having been ordered on 28 October 1947 and delivered on 9 March 1948
through Alfa Romeo importer Ruiz Jimenez. It was sold to a Mr Dioniso
then head of the Madrid Stock Exchange agents
who gifted it to his mistress
Ms Emilia Sierra. The car retains an interesting additional data plate issued in Spain
which details its delivery to Ms Sierra. The car remained in its original ownership until 1987
when it was acquired by its second owner
who had the car restored and kept it well maintained before passing it to another owner
The body was found to be supremely original
aside from having been repainted
and had never seen rust or damage. This example is sold with Swiss tax paid and drives and presents well
waiting for a new owner to enjoy and appreciate it as one of the last truly hand-built
luxury Alfa Romeos
This car is from a collection in Switzerland. Das Fahrzeug stammt aus einer Sammlung in der Schweiz !
ZUBEHÖRANGABEN OHNE GEWÄHR
Änderungen
Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten!
classic vehicle
roadworthy
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
339 000 € ≈ 8 449 000 Kč
1946
1 001 km
Výkon 136 HP (100 kW) Palivo benzín Sedadla 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
69 000 € ≈ 1 720 000 Kč
1961
1 464 km
Výkon 80.22 HP (58.96 kW) Palivo benzín Počet dveří 2 Sedadla 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
590 000 € ≈ 14 700 000 Kč
1952
20 897 km
Výkon 116 HP (85 kW) Palivo benzín Sedadla 6
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
22 900 € ≈ 570 700 Kč
1996
45 000 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
19 900 € ≈ 495 900 Kč
1994
75 000 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín Počet dveří 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
28 900 € ≈ 720 200 Kč
1989
77 909 km
Výkon 320 HP (235 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
17 900 € ≈ 446 100 Kč
2000
79 441 km
Výkon 224 HP (165 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
79 000 € ≈ 1 969 000 Kč
1968
68 079 km
Výkon 389 HP (286 kW) Palivo benzín Sedadla 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
18 500 € ≈ 461 100 Kč
1997
55 016 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín Sedadla 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
35 210,08 € ≈ 877 500 Kč
2003
63 800 km
Výkon 500 HP (368 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
18 900 € ≈ 471 000 Kč
1997
85 679 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
22 900 € ≈ 570 700 Kč
1998
45 856 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín Počet dveří 2
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem
21 000 € ≈ 523 400 Kč
1996
71 075 km
Výkon 231 HP (170 kW) Palivo benzín
Německo, Bovenden
Kontakt s dealerem