Automobilový žebřík Mercedes-Benz 1120 OF MAGIRUS 24 METER + KORF + SLANGS




















Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.
Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.
Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.
Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.
Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.
- Převod předplatného na kartu
- Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
- Převod na účet "důvěrné osoby"
- Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
- Převod na účet firmy s podobným názvem
- Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
- Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
- Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Kontakt na prodávajícího




















- Bodové reflektory
- Odpružení listovými pružinami
- Vzduchová houkačka
= Další informace =
Nástavba: Hasičský vůz
Kabina: den
Velikost pneumatiky: 265/70R19.5
Přední náprava: Max. zatížení nápravy: 4400 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava: Max. zatížení nápravy: 7800 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 40%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 40%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 40%; Profil pneumatiky vpravo venku: 40%; Redukce: jednoduchá redukce
Jeřáb: MAGIRUS DLK 18-12CC, zadní část podvozku
Emisní třída: Euro 0
Registrační číslo: VG-84-YS
- Air horn
- Leaf spring suspension
- Spotlights
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Bodywork: Fire truck
Cab: day
Tyre size: 265/70R19.5
Front axle: Max. axle load: 4400 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Max. axle load: 7800 kg; Tyre profile left inner: 40%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Tyre profile right outer: 40%; Reduction: single reduction
Crane: MAGIRUS DLK 18-12CC, on rear of chassis
Emission class: Euro 0
Registration number: VG-84-YS
Please contact Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Прожектори
- Ресорно пружинно окачване
- Blattfederung
- Fernlicht
- Lufthorn
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Aufbau: Löschfahrzeug
Kabine: Tag
Refenmaß: 265/70R19.5
Vorderachse: Max. Achslast: 4400 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Max. Achslast: 7800 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 40%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 40%; Reifen Profil rechts außen: 40%; Reduzierung: einfach reduziert
Kran: MAGIRUS DLK 18-12CC, hinten am Fahrgestell
Emissionsklasse: Euro 0
Kennzeichen: VG-84-YS
Wenden Sie sich an Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bladaffjedring
- Projektører
- Tryklufthorn
= Yderligere oplysninger =
Karosseri: Brandbil
Førerhus: day cab
Dækstørrelse: 265/70R19.5
Foraksel: Maks. akselbelastning: 4400 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Maks. akselbelastning: 7800 kg; Dækprofil venstre indvendige: 40%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 40%; Reduktion: enkeltreduktion
Kran: MAGIRUS DLK 18-12CC, bag på chassiset
Emissionsklasse: Euro 0
Registreringsnummer: VG-84-YS
- Κόρνα αέρα
- Προβολείς
- Bocina de aire
- Luces brillantes
- Suspensión
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Carrocería: Camión de bomberos
Cabina: día
Tamaño del neumático: 265/70R19.5
Eje delantero: Carga máxima del eje: 4400 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Carga máxima del eje: 7800 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 40%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 40%; Reducción: reducción sencilla
Grúa: MAGIRUS DLK 18-12CC, detrás en el chasis
Clase de emisión: Euro 0
Matrícula: VG-84-YS
- Lehtijousitus
- Äänimerkki
- Corne de l'air
- Lumières vives
- Suspension de feuille
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Construction: Voiture de pompier
Cabine: jour
Dimension des pneus: 265/70R19.5
Essieu avant: Charge maximale sur essieu: 4400 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Charge maximale sur essieu: 7800 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 40%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 40%; Réduction: réduction simple
Grue: MAGIRUS DLK 18-12CC, derrière sur le châssis
Classe d'émission: Euro 0
Numéro d'immatriculation: VG-84-YS
- Reflektori
- Zračna sirena
- Légkürt
- Rugós felfüggesztés
- Spotlámpák
= További információk =
Felépítmény: Tűzoltóautó
Kabin: nap
Gumiabroncs mérete: 265/70R19.5
Első tengely: Maximális tengelyterhelés: 4400 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Maximális tengelyterhelés: 7800 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 40%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 40%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 40%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 40%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Daru: MAGIRUS DLK 18-12CC, az alváz hátsó része
Kibocsátási osztály: Euro 0
Rendszám: VG-84-YS
- Avvisatore acustico pneumatico
- Fari di profondità
- Sospensione balestra
= Ulteriori informazioni =
Sovrastruttura: Motopompa antincendio
Cabina: giorno
Dimensioni del pneumatico: 265/70R19.5
Asse anteriore: Carico massimo per asse: 4400 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore: Carico massimo per asse: 7800 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 40%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 40%; Profilo del pneumatico interno destro: 40%; Profilo del pneumatico esterno destro: 40%; Riduzione: riduzione singola
Gru: MAGIRUS DLK 18-12CC, parte posteriore del telaio
Classe di emissione: Euro 0
Numero di immatricolazione: VG-84-YS
- Bladvering
- Luchthoorn
- Verstralers
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Opbouw: Brandweerwagen
Cabine: dag
Bandenmaat: 265/70R19.5
Vooras: Max. aslast: 4400 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Max. aslast: 7800 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 40%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 40%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 40%; Reductie: enkelvoudige reductie
Kraan: MAGIRUS DLK 18-12CC, achter op het chassis
Emissieklasse: Euro 0
Kenteken: VG-84-YS
Neem voor meer informatie contact op met Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Lufthorn
- Spotlights
- Reflektory
- Resory
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
= Więcej informacji =
Budowa: Wóz strażacki
Kabina: dzienna
Rozmiar opon: 265/70R19.5
Oś przednia: Maksymalny nacisk na oś: 4400 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Maksymalny nacisk na oś: 7800 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 40%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 40%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Żuraw: MAGIRUS DLK 18-12CC, z tyłu podwozia
Klasa emisji: Euro 0
Numer rejestracyjny: VG-84-YS
- Buzina de ar comprimido
- Holofotes
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Carroçaria: Carro de bombeiro
Cabina: dia
Tamanho dos pneus: 265/70R19.5
Eixo dianteiro: Máx carga por eixo: 4400 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Máx carga por eixo: 7800 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 40%; Redução: redução simples
Grua: MAGIRUS DLK 18-12CC, na parte traseira do chassis
Classe de emissões: Euro 0
Número de registo: VG-84-YS
- Proiectoare
- Suspensie pe arcuri
- Пневматический звуковой сигнал
- Рессорная подвеска
- Точечные лампы
= Дополнительная информация =
Кузов: Пожарный автомобиль
Кабина: кабина без спального места (day)
Размер шин: 265/70R19.5
Передний мост: Макс. нагрузка на ось: 4400 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Макс. нагрузка на ось: 7800 kg; Профиль шин левое внутреннее: 40%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 40%; Редуктор: один редуктор
Кран: MAGIRUS DLK 18-12CC, в задней части шасси
Уровень выбросов: Euro 0
Регистрационный номер: VG-84-YS
- Odpruženie listovými pružinami
- Reflektory
- Vzduchová húkačka
= Ďalšie informácie =
Nadstavba: Hasičské vozidlo
Kabína: deň
Veľkosť pneumatiky: 265/70R19.5
Predná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 4400 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava: Max. zaťaženie nápravy: 7800 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 40%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 40%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 40%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 40%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Žeriav: MAGIRUS DLK 18-12CC, zadná časť podvozku
Emisná trieda: Euro 0
Registračné číslo: VG-84-YS
- Bladfjäder
- Spotlights
- Tyfon
= Ytterligare information =
Överbyggnad: Brandbil
Hytt: dag
Däckets storlek: 265/70R19.5
Framaxel: Max. axellast: 4400 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Max. axellast: 7800 kg; Däckprofil inuti vänster: 40%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 40%; Däckprofil utanför höger: 40%; Minskning: enkelreduktion
Kran: MAGIRUS DLK 18-12CC, bakre delen av chassit
Utsläppsklass: Euro 0
Registreringsnummer: VG-84-YS
- Spot lambaları
- Yaprak yaylı süspansiyon