Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck

PDF
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 1 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 2 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 3 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 4 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 5 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 6 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 7 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 8 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 9 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 10 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 11 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 12 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 13 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 14 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 15 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 16 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 17 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 18 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 19 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 20 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 21 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 22 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 23 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 24 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 25 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 26 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 27 - Autoline
Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck | Obrázek 28 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/28
PDF
35 450 €
Netto cena
≈ 862 400 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Scania
Typ: tahač
Rok výroby: 2018-01
První registrace: 2018-01
Najeto: 649 000 km
Nosnost: 15 200 kg
Netto hmotnost: 8 200 kg
Celková hmotnost: 23 400 kg
Lokalizace: Nizozemsko SLIEDRECHT6501 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 21429
Datum zanesení: 21. 10. 2025
Popis
Celkové rozměry: délka - 6,26 m, šířka - 2,55 m
Motor
Výkon: 411 HP (302 kW)
Palivo: diesel
Objem: 12 742 cm³
Počet válců: 6
Euro: Euro 6
Převodovka
Typ: automat
Nápravy
Počet náprav: 3
Konfigurace nápravy: 6x2
Rozvor náprav: 4 050 mm
Dvojitá kola
První náprava: 315 80 R 22,5
Brzdy
AutoHold
ABS
Kabina a pohodlí
Cruise control (tempomat)
Spojlery
Kabina
Místo na spaní
Další možnosti
Klimatizace
Bezpečnostní funkce
Systém varování při opuštění jízdního pruhu
Centrální zámek
Doplňková výbava
Nádrž na AdBlue
Stav
Stav: ojeté

Více podrobnosti — Tahač Scania R410 NGS 6x2/Steering/Alcoa/Low km/NL Truck

Čeština
= Další možnosti a příslušenství =

- Hliníková palivová nádrž
- Posilovač řízení
- Střešní spoiler

= Další informace =

Nástavba: Standardní tahač
Přední náprava: Velikost pneumatiky: 315 80 R 22,5; Max. zatížení nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vlevo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 6000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 30%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 30%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 30%; Profil pneumatiky vpravo venku: 30%
Kapacita nákladového prostoru: 300 l
MOT: zkontrolováno do jan. 2026
Optický stav: dobrý
Registrační číslo: 22-BKG-2
= Additional options and accessories =

- Aluminium fuel tank
- fenders
- Laneguard
- Power steering
- Roof spoiler

= Dealer information =

Homepage: zobrazit kontakty
No rights can be derived from read out mileages, specifications, stated sizes and weights.

= More information =

Bodywork: Standard tractor
Front axle: Tyre size: 315 80 R 22,5; Max. axle load: 7100 kg; Tyre profile left: 60%; Tyre profile right: 60%
Rear axle 1: Max. axle load: 6000 kg; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 2: Max. axle load: 10000 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%; Tyre profile right outer: 30%
Cargo space capacity: 300 l
APK (MOT): tested until 01/2026
Visual appearance: good
Registration number: 22-BKG-2
Please contact Rob Veldhuis or Arjan Kamsteeg for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Спойлер на покрива
- Усилвател на волана
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Dachspoiler
- Fenders
- Laneguard
- Lenkhilfe

= Firmeninformationen =

Homepage: zobrazit kontakty
Zu die abgelesen Kilometerstaende, aufgegeben Massen, Spezifikationen und Gewichten koennen keine Rechten entliehen werden.

= Weitere Informationen =

Aufbau: Standard-SZM
Vorderachse: Refenmaß: 315 80 R 22,5; Max. Achslast: 7100 kg; Reifen Profil links: 60%; Reifen Profil rechts: 60%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 6000 kg; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 10000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 30%; Reifen Profil rechts innerhalb: 30%; Reifen Profil rechts außen: 30%
Inhalt des Laderaums: 300 l
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 01.2026
Optischer Zustand: gut
Kennzeichen: 22-BKG-2
Wenden Sie sich an Rob Veldhuis oder Arjan Kamsteeg, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Servostyring
- Tagspoiler

= Yderligere oplysninger =

Karosseri: Standardtrækker
Foraksel: Dækstørrelse: 315 80 R 22,5; Maks. akselbelastning: 7100 kg; Dækprofil venstre: 60%; Dækprofil højre: 60%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 6000 kg; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 10000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%; Dækprofil højre udvendige: 30%
Lastrumskapacitet: 300 l
APK (Bileftersyn): testet indtil jan. 2026
Visuelt udseende: god
Registreringsnummer: 22-BKG-2
Kontakt Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg for yderligere oplysninger
- Laneguard
- Αεροτομή οροφής
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- υδραυλικό τιμόνι
= Más opciones y accesorios =

- Dirección asistida
- Laneguard
- Spoiler para el techo
- Tanque de combustible de aluminio

= Más información =

Carrocería: Tractor estándar
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315 80 R 22,5; Carga máxima del eje: 7100 kg; Dibujo del neumático izquierda: 60%; Dibujo del neumático derecha: 60%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 6000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 10000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%; Dibujo del neumático derecha exterior: 30%
Capacidad de carga: 300 l
APK (ITV): inspeccionado hasta ene. 2026
Estado óptico: bueno
Matrícula: 22-BKG-2
Póngase en contacto con Rob Veldhuis o Arjan Kamsteeg para obtener más información.
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Kattospoileri
- Ohjaustehostin
= Plus d'options et d'accessoires =

- Direction assistée
- Laneguard
- Réservoir de carburant en aluminium
- Spoiler de toit

= Plus d'informations =

Construction: Tracteur standard
Essieu avant: Dimension des pneus: 315 80 R 22,5; Charge maximale sur essieu: 7100 kg; Sculptures des pneus gauche: 60%; Sculptures des pneus droite: 60%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 6000 kg; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 10000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%; Sculptures des pneus droit externe: 30%
Capacité espace de chargement: 300 l
APK (CT): valable jusqu'à janv. 2026
État optique: bon
Numéro d'immatriculation: 22-BKG-2
Veuillez contacter Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Krovni spojler
- Servo-upravljač
= További opciók és tartozékok =

- Alumínium üzemanyagtartály
- Szervokormány
- Tetőlégterelő

= További információk =

Felépítmény: Standard vontató
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 315 80 R 22,5; Maximális tengelyterhelés: 7100 kg; Gumiabroncs profilja balra: 60%; Gumiabroncs profilja jobbra: 60%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 6000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 10000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 30%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 30%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 30%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 30%
Raktérkapacitás: 300 l
MOT: vizsgálták, amíg jan. 2026
Optikai állapot: jó
Rendszám: 22-BKG-2
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Rob Veldhuis vagy Arjan Kamsteeg-vel
= Opzioni e accessori aggiuntivi =

- Laneguard
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Servosterzo
- Spoiler per il tetto

= Ulteriori informazioni =

Sovrastruttura: Trattore standard
Asse anteriore: Dimensioni del pneumatico: 315 80 R 22,5; Carico massimo per asse: 7100 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 60%; Profilo del pneumatico destra: 60%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 6000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 10000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 30%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 30%; Profilo del pneumatico interno destro: 30%; Profilo del pneumatico esterno destro: 30%
Capacità della stiva di carico: 300 l
MOT: ispezionato fino a gen 2026
Stato ottico: buono
Numero di immatricolazione: 22-BKG-2
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Dakspoiler
- fenders
- Laneguard
- Stuurbekrachtiging

= Bedrijfsinformatie =

Homepage: zobrazit kontakty
Aan afgelezen kilometerstanden, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.

= Meer informatie =

Opbouw: Standaard trekker
Vooras: Bandenmaat: 315 80 R 22,5; Max. aslast: 7100 kg; Bandenprofiel links: 60%; Bandenprofiel rechts: 60%
Achteras 1: Max. aslast: 6000 kg; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 2: Max. aslast: 10000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 30%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 30%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 30%
Inhoud laadruimte: 300 l
APK: gekeurd tot jan. 2026
Optische staat: goed
Kenteken: 22-BKG-2
Neem voor meer informatie contact op met Rob Veldhuis of Arjan Kamsteeg
- Drivstofftank i aluminium
- Servostyring
- Takspoiler
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Laneguard
- Spoiler dachowy
- Wspomaganie kierownicy

= Więcej informacji =

Budowa: Standardowy ciągnik
Oś przednia: Rozmiar opon: 315 80 R 22,5; Maksymalny nacisk na oś: 7100 kg; Profil opon lewa: 60%; Profil opon prawa: 60%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 6000 kg; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 10000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%; Profil opon prawa zewnętrzna: 30%
Zawartość ładowni: 300 l
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do jan. 2026
Stan wizualny: dobrze
Numer rejestracyjny: 22-BKG-2
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Rob Veldhuis lub Arjan Kamsteeg
= Opções e acessórios adicionais =

- Depósito de combustível em alumínio
- Direcção assistida
- Laneguard
- Spoiler de tejadilho

= Mais informações =

Carroçaria: Unidade de tração standard
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315 80 R 22,5; Máx carga por eixo: 7100 kg; Perfil do pneu esquerda: 60%; Perfil do pneu direita: 60%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 6000 kg; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 10000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%; Perfil do pneu exterior direito: 30%
Capacidade do espaço de carga: 300 l
APK (MOT): testado até jan. 2026
Aspeto visual: bom
Número de registo: 22-BKG-2
Contacte Rob Veldhuis ou Arjan Kamsteeg para obter mais informações
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Servodirecţie
- Spoiler pavilion
= Дополнительные опции и оборудование =

- Laneguard
- Алюминиевый топливный бак
- Спойлер на крыше
- Усилитель рулевого управления

= Дополнительная информация =

Кузов: Стандартный седельный тягач
Передний мост: Размер шин: 315 80 R 22,5; Макс. нагрузка на ось: 7100 kg; Профиль шин слева: 60%; Профиль шин справа: 60%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 6000 kg; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 10000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%; Профиль шин правое внешнее: 30%
Объем грузового отсека: 300 l
APK (TO): проверка пройдена до jan. 2026
Внешнее состояние: хорошее
Регистрационный номер: 22-BKG-2
Свяжитесь с Rob Veldhuis или Arjan Kamsteeg для получения дополнительной информации
= Ďalšie možnosti a príslušenstvo =

- Hliníková palivová nádrž
- Posilňovač riadenia
- Strešný spojler

= Ďalšie informácie =

Nadstavba: Štandardný ťahač
Predná náprava: Veľkosť pneumatiky: 315 80 R 22,5; Max. zaťaženie nápravy: 7100 kg; Profil pneumatiky vľavo: 60%; Profil pneumatiky vpravo: 60%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 6000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 10000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 30%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 30%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 30%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 30%
Kapacita nákladového priestoru: 300 l
MOT: skontrolované do jan. 2026
Optický stav: dobré
Registračné číslo: 22-BKG-2
= Extra tillval och tillbehör =

- Bränsletank av aluminium
- Servostyrning
- Takspoiler

= Ytterligare information =

Överbyggnad: Standardtraktor
Framaxel: Däckets storlek: 315 80 R 22,5; Max. axellast: 7100 kg; Däckprofil vänster: 60%; Däckprofil rätt: 60%
Bakaxel 1: Max. axellast: 6000 kg; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 2: Max. axellast: 10000 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 30%; Däckprofil innanför höger: 30%; Däckprofil utanför höger: 30%
Lastutrymmets kapacitet: 300 l
MOT: besiktigat till jan. 2026
Optiskt tillstånd: bra
Registreringsnummer: 22-BKG-2
Kontakta Rob Veldhuis eller Arjan Kamsteeg för mer information
- Alüminyum yakıt deposu
- Hidrolik direksiyon
- Tavan spoyleri
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
27 950 € ≈ 679 900 Kč
Tahač
2018
745 000 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 11 452 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Sliedrecht
Truckcentrum Sliedrecht
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
31 900 € ≈ 776 000 Kč
Tahač
2018
730 603 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
33 500 € ≈ 815 000 Kč
Tahač
2018
835 593 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 12 209 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Meerkerk
Truck Centrum Meerkerk bv
13 let na Autoline
Kontakt s dealerem
34 950,41 € ≈ 850 200 Kč
Tahač
2018
717 135 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Nosnost 10 705 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Wijchen
Scania Truck Center Benelux | Scania Nederland BV
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
32 400 € ≈ 788 200 Kč
Tahač
2018
724 989 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 458 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
32 400 € ≈ 788 200 Kč
Tahač
2018
789 833 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem
32 500 € ≈ 790 600 Kč
Tahač
2018
843 938 km
Výkon 451 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 814 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Borne
Nijwa Used Trucks
20 let na Autoline
Kontakt s dealerem
34 950 € ≈ 851 000 Kč
Tahač
2018
513 360 km
Výkon 411 HP (302 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 648 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
34 500 € ≈ 839 300 Kč
Tahač
2018
768 193 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 16 655 kg Konfigurace nápravy 6x2 Zavěšení vzduchové/vzduchové
Nizozemsko, Velddriel
Vos Trucks
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
34 900 € ≈ 849 700 Kč
Tahač
2018
870 496 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 9 491 kg Konfigurace nápravy 4x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
36 950 € ≈ 898 900 Kč
Tahač
2018
772 723 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 340 kg Konfigurace nápravy 6x2
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
34 950,41 € ≈ 850 200 Kč
Tahač
2018
855 934 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Nosnost 11 216 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Wijchen
Scania Truck Center Benelux | Scania Nederland BV
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
37 500 € ≈ 912 300 Kč
Tahač
2019
742 672 km
Výkon 500 HP (368 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 089 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/péra Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Geleen
EDDY MOERMANS
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
29 950 € ≈ 728 600 Kč
Tahač
2018
784 350 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
34 750 € ≈ 845 400 Kč
Tahač
2019
855 000 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 327 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Schiedam
S-TRUCKS B.V.
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
39 750 € ≈ 967 000 Kč
Tahač
2018
980 553 km
Výkon 519 HP (381 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 17 876 kg Konfigurace nápravy 6x4 Zavěšení vzduchové/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Groot-Ammers
RH Trucks BV
10 let na Autoline
Kontakt s dealerem
32 500 € ≈ 790 600 Kč
Tahač
2019
598 911 km
Výkon 410 HP (301 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 9 700 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové
Nizozemsko, Geleen
EDDY MOERMANS
21 rok na Autoline
Kontakt s dealerem
38 750 € ≈ 942 700 Kč
Tahač
2019
889 653 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Konfigurace nápravy 4x2 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, 's-Hertogenbosch
Vriesoord Trucks B.V.
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
38 450 € ≈ 935 400 Kč
Tahač
2019
696 499 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 10 355 kg Konfigurace nápravy 4x2 Zavěšení péra/vzduchové Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Rijen
GEERTS TRUCKS & TRAILERS
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
30 400 € ≈ 739 500 Kč
Tahač
2018
741 642 km
Výkon 450 HP (331 kW) Euro Euro 6 Palivo diesel Nosnost 12 116 kg Konfigurace nápravy 4x2 Typ pohonu Pohon zadních kol
Nizozemsko, Veghel
Kontakt s dealerem