Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3

PDF
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 1 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 2 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 3 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 4 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 5 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 6 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 7 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 8 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 9 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 10 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 11 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 12 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 13 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 14 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 15 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 16 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 17 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 18 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 19 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 20 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 21 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 22 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 23 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 24 - Autoline
Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3 | Obrázek 25 - Autoline
Máte zájem o inzerát?
1/25
PDF
7 750 €
Netto cena
≈ 187 400 Kč
Kontakt s dealerem
Značka: Spitzer
Model: Eurovrac Silo 43m3
Rok výroby: 1993
První registrace: 1993
Nosnost: 33 140 kg
Netto hmotnost: 4 860 kg
Celková hmotnost: 38 000 kg
Lokalizace: Nizozemsko Lamswaarde6477 km to "United States/Columbus"
Identifikační číslo dealera: 2491
Datum zanesení: déle než jeden 1 měsíc
Karoserie
Rozměry karosérie: délka - 10,07 m, šířka - 2,5 m
Nápravy
Značka: BPW
Počet náprav: 3
První náprava: 385/65 R22.5
Druhá náprava: 385/65 R22.5
Třetí náprava: 385/65 R22.5
Stav
Stav: ojeté
Více podrobnosti
Barva: bílá

Více podrobnosti — Silo cisterna Spitzer Eurovrac Silo 43m3

Čeština
Obecné informace
Nástavba: Nádrž

Konfigurace náprav
Velikost pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavěšení: vzduchové odpružení
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadní náprava 3: Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vlevo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%

Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
General information
Bodywork: Tank

Axle configuration
Tyre size: 385/65 R22.5
Brakes: drum brakes
Suspension: air suspension
Rear axle 1: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 2: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%
Rear axle 3: Max. axle load: 9000 kg; Tyre profile left: 90%; Tyre profile right: 90%

Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good

Additional information
Please contact Bart Mostert or P. Mostert for more information
Allgemeine Informationen
Aufbau: Tank

Achskonfiguration
Refenmaß: 385/65 R22.5
Bremsen: Trommelbremsen
Federung: Luftfederung
Hinterachse 1: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%
Hinterachse 3: Max. Achslast: 9000 kg; Reifen Profil links: 90%; Reifen Profil rechts: 90%

Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Bart Mostert oder P. Mostert, um weitere Informationen zu erhalten.
Generelle oplysninger
Karosseri: Tank

Akselkonfiguration
Dækstørrelse: 385/65 R22.5
Bremser: tromlebremser
Affjedring: luftaffjedring
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%
Bagaksel 3: Maks. akselbelastning: 9000 kg; Dækprofil venstre: 90%; Dækprofil højre: 90%

Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god

Yderligere oplysninger
Kontakt P. Mostert for yderligere oplysninger
Información general
Carrocería: Tanque

Configuración de ejes
Tamaño del neumático: 385/65 R22.5
Frenos: frenos de tambor
Suspensión: suspensión neumática
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%
Eje trasero 3: Carga máxima del eje: 9000 kg; Dibujo del neumático izquierda: 90%; Dibujo del neumático derecha: 90%

Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno

Información complementaria
Póngase en contacto con P. Mostert para obtener más información.
Informations générales
Construction: Réservoir

Configuration essieu
Dimension des pneus: 385/65 R22.5
Freins: freins à tambour
Suspension: suspension pneumatique
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%
Essieu arrière 3: Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Sculptures des pneus gauche: 90%; Sculptures des pneus droite: 90%

Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Bart Mostert ou P. Mostert pour plus d'informations
Általános információk
Felépítmény: Tartály

Tengelykonfiguráció
Gumiabroncs mérete: 385/65 R22.5
Fékek: dobfékek
Felfüggesztés: légrugózás
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%
Hátsó tengely 3: Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Gumiabroncs profilja balra: 90%; Gumiabroncs profilja jobbra: 90%

Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó

További információk
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot P. Mostert-vel
Informazioni generali
Sovrastruttura: Serbatoio

Configurazione dell'asse
Dimensioni del pneumatico: 385/65 R22.5
Freni: freni a tamburo
Sospensione: sospensione pneumatica
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%
Asse posteriore 3: Carico massimo per asse: 9000 kg; Profilo del pneumatico sinistra: 90%; Profilo del pneumatico destra: 90%

Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
als u vragen heeft, neem gerust contact met ons op.
u kunt ons bereiken op:
Tel. zobrazit kontakty
email. zobrazit kontakty

u kunt ons vinden op Facebook onder de naam ''P Mostert Import Export B.V.''
en op onze website ''zobrazit kontakty kunt u video's van de voertuigen zien.

= Meer informatie =

Algemene informatie
Opbouw: Tank

Asconfiguratie
Bandenmaat: 385/65 R22.5
Remmen: trommelremmen
Vering: luchtvering
Achteras 1: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 2: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%
Achteras 3: Max. aslast: 9000 kg; Bandenprofiel links: 90%; Bandenprofiel rechts: 90%

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Bart Mostert of P. Mostert
Informacje ogólne
Budowa: Zbiornik

Konfiguracja osi
Rozmiar opon: 385/65 R22.5
Hamulce: hamulce bębnowe
Zawieszenie: zawieszenie pneumatyczne
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%
Oś tylna 3: Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Profil opon lewa: 90%; Profil opon prawa: 90%

Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze

Informacje dodatkowe
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z P. Mostert
Informações gerais
Carroçaria: Tanque

Configuração dos eixos
Tamanho dos pneus: 385/65 R22.5
Travões: travões de tambor
Suspensão: suspensão pneumática
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%
Eixo traseiro 3: Máx carga por eixo: 9000 kg; Perfil do pneu esquerda: 90%; Perfil do pneu direita: 90%

Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom

Informações adicionais
Contacte P. Mostert para obter mais informações
Общая информация
Кузов: Цистерна

Конфигурация осей
Размер шин: 385/65 R22.5
Тормоза: барабанные тормоза
Подвеска: пневматическая подвеска
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%
Задний мост 3: Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Профиль шин слева: 90%; Профиль шин справа: 90%

Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее

Дополнительная информация
Свяжитесь с P. Mostert для получения дополнительной информации
Všeobecné informácie
Nadstavba: Cisterna

Konfigurácia náprav
Veľkosť pneumatiky: 385/65 R22.5
Brzdy: bubnové brzdy
Zavesenie: vzduchové odpruženie
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%
Zadná náprava 3: Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Profil pneumatiky vľavo: 90%; Profil pneumatiky vpravo: 90%

Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Allmän information
Överbyggnad: Tank

Konfiguration av axlar
Däckets storlek: 385/65 R22.5
Bromsar: trumbromsar
Fjädring: luftfjädring
Bakaxel 1: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 2: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%
Bakaxel 3: Max. axellast: 9000 kg; Däckprofil vänster: 90%; Däckprofil rätt: 90%

Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra

Ytterligare information
Kontakta P. Mostert för mer information
Důležité
Nabídka má informační charakter. Obchodní nabídka je dostupná pouze po přímém kontaktu s inzerentem
Tipy pro nákup
Bezpečnostní tipy
Ověřte prodávajícího

Pokud se rozhodnete koupit zařízení za nízkou cenu, ujistěte se, že komunikujete s reálným prodejcem. Zjistěte si co nejvíce informací o majiteli zařízení. Jedním ze způsobů podvádění je reprezentovat sebe jako skutečnou společnost. V případě podezření nás informujte o této skutečnosti prostřednictvím kontaktního formuláře pro zpětnou vazbu.

Kontrola ceny

Než se rozhodnete pro nákup, pečlivě si přečtěte několik nabídek prodeje, abyste pochopili průměrné náklady na vybraný model. Pokud je cena nabídky, která se vám líbí, mnohem nižší než ceny podobných nabídek, přemýšlejte o tom. Značný rozdíl v cenách může naznačovat skryté vady nebo pokus prodejce o spáchání trestného činu podvodu.

Nekupujte vozidlo, jehož cena se příliš liší od průměrné ceny podobných výrobků.

Nesouhlaste s úhradou zálohy za zboží. Budete-li mít pochybnosti, nebojte se zeptat na podrobnosti a požádejte o další fotografie a dokumenty k vozidlu, abyste ověřili pravost dokumentů, zadávejte další otázky.

Pochybná záloha

Nejběžnější typ podvodu. Nepraví prodejci vás mohou požádat o určitou částku zálohy na "rezervaci" vašeho práva na nákup zařízení. Takto mohou podvodníci shromáždit velké částky a zmizet, přestanou brát telefon.

Takový typ podvodu se může skládat z:
  • Převod předplatného na kartu
  • Neplaťte zálohu bez dokladů, které potvrzují převod peněz, pokud během komunikace prodávající vzbuzuje podezření.
  • Převod na účet "důvěrné osoby"
  • Taková žádost by měla být podezřelá, s největší pravděpodobností komunikujete s podvodníkem.
  • Převod na účet firmy s podobným názvem
  • Buďte opatrní, podvodníci se mohou vydávat za dobře známé společnosti provedením nepatrné změny v názvu. Nezasílejte prostředky, pokud máte pochybnosti o názvu společnosti.
  • Nahrazení vlastních údajů na faktuře skutečné firmy
  • Před provedením převodu se ujistěte, že zadané údaje jsou správné a že se vztahují k dané firmě.
Našli jste podvod?
Dejte nám vědět
Bezpečnostní tipy
PDF
Nakupujete/prodáváte stroje nebo vozidla?
Dělejte to s námi!
Podobné inzeráty
10 500 € ≈ 253 900 Kč
Silo cisterna
1995
Nosnost 31 760 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 240 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
14 500 € ≈ 350 600 Kč
Silo cisterna
1993
Nosnost 31 000 kg Netto hmotnost 7 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Lamswaarde
P. Mostert Import-Export B.V.
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Silo cisterna
1993
Nosnost 32 270 kg Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 10 730 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Oirschot
Eddie Ducker Trucks and Parts v.o.f.
9 let na Autoline
Kontakt s dealerem
7 900 € ≈ 191 000 Kč
Silo cisterna
1995
Objem 31 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 3 950 kg Počet náprav 2
Německo, Munich
KMM Truck GmbH & Co. KG
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
12 900 € ≈ 311 900 Kč
Silo cisterna
2007
Počet náprav 3
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
25 000 € ≈ 604 400 Kč
Silo cisterna
2006
Nosnost 34 000 kg Netto hmotnost 6 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
26 000 € ≈ 628 600 Kč
Silo cisterna
2006
Nosnost 31 140 kg Netto hmotnost 5 860 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
15 900 € ≈ 384 400 Kč
Silo cisterna
2007
Nosnost 33 600 kg Netto hmotnost 5 400 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Rijnsburg
Kulk Trucks
8 let na Autoline
Kontakt s dealerem
25 500 € ≈ 616 500 Kč
Silo cisterna
2014
Nosnost 34 090 kg Netto hmotnost 4 910 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
24 000 € ≈ 580 200 Kč
Silo cisterna
2012
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
24 500 € ≈ 592 300 Kč
Silo cisterna
2013
Nosnost 34 100 kg Netto hmotnost 4 900 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
35 500 € ≈ 858 300 Kč
Silo cisterna
2013
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
31 000 € ≈ 749 500 Kč
Silo cisterna
2015
Počet náprav 3
Nizozemsko, Hoogerheide
Kontakt s dealerem
Cena na vyžádání
Silo cisterna
2000
Objem 65 m³ Počet náprav 3
Nizozemsko, Weert
C.A.B. Truck Trading BV
7 let na Autoline
Kontakt s dealerem
15 900 € ≈ 384 400 Kč
Silo cisterna
1996
1 001 km
Nosnost 26 930 kg Objem 55 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Počet náprav 3
Německo, Bovenden
Gassmann GmbH
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
8 000 € ≈ 193 400 Kč
Silo cisterna
1994
Objem 60 m³ Zavěšení vzduchové/vzduchové Netto hmotnost 7 000 kg Počet náprav 3
Polsko, Jastrzębie Zdrój
P.H.U. „FRANC-MAX”
11 let na Autoline
Kontakt s dealerem
9 800 € ≈ 236 900 Kč
Silo cisterna
1998
Nosnost 34 000 kg Objem 48 m³ Netto hmotnost 6 000 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Meerkerk
Engel Trucks B.V.
12 let na Autoline
Kontakt s dealerem
22 900 € ≈ 553 700 Kč
Silo cisterna
1989
Nosnost 35 260 kg Netto hmotnost 8 740 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Landhorst
Bart Straatman Landhorst
5 let na Autoline
Kontakt s dealerem
silo cisterna Feldbinder KIP 60.3/7300/A/2 60 M3
1
VIDEO
7 900 € ≈ 191 000 Kč
Silo cisterna
2007
Nosnost 33 300 kg Netto hmotnost 6 700 kg Počet náprav 3
Nizozemsko, Vuren
Kontakt s dealerem
5 950 € ≈ 143 900 Kč
Silo cisterna
1998
Nosnost 31 130 kg Objem 0,06 m³ Netto hmotnost 6 870 kg Počet náprav 3
Belgie, Handzame
BRAEM NV/SA
17 let na Autoline
Kontakt s dealerem